تبیان، دستیار زندگی
هد بود مسینا در این فصل امتیازات حساسی را از دست داد تیم فوتبال مسینا یکشنبه شب گذشته به همراه رحمان رضایی موفق شد با نتیجه دو بر یک بر لچه غلبه کند و با این پیروزی تا حدودی از بابت سقوط به سری B آسودگی خاطر پیدا کند. رحمان ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحمان رضایی : جام جهانی سکوی پرتاب بازیکنان ما خواهد بود

مسینا در این فصل امتیازات حساسی را از دست داد


تیم فوتبال مسینا یکشنبه شب گذشته به همراه رحمان رضایی موفق شد با نتیجه دو بر یک بر لچه غلبه کند و با این پیروزی تا حدودی از بابت سقوط به سری B آسودگی خاطر پیدا کند.

رحمان رضایی گفت: تیم ما در این فصل از رقابت ها امتیازات فراوانی را از دست داده اما خوشبختانه در بازی با لچه موفق شدیم مقابل این تیم به برتری دست پیدا کنیم و اندکی از انتهای جدول فاصله بگیریم. ما در این بازی با نمایشی منطقی به هر سه امتیازمسابقه دست پیدا کردیم.البته وضعیت جوی و بالطبع زمین مسابقه مساعد نبود با این حال موفق شدیم به خواسته خود برسیم.

بازیکن سابق تیم پروجا در ادامه تصریح کرد: مسینا دربازی قبل در حالی که تا دقیقه 85 با پارما مساوی بود بر روی اشتباه یکی از بازیکنان دروازه اش باز شد و در نتیجه آن دیدار را باختیم . ما در بازی قبل از آن نیز در وقت تلف شده گل خورده بودیم و به طور کلی در این فصل از رقابت ها باخت های اینچنینی زیادی داشته ایم و امتیازات حساسی را از دست دادیم . مسینا باید در 9 بازی باقیمانده امتیازات لازم را کسب کند تا به دسته پایین تر سقوط نکند.

رضایی در پایان در خصوص رقابت های جام جهانی و حضور تیم ملی کشورمان در این بازی ها گفت: جام جهانی فرصت خوبی است تا بازیکنان ایرانی توانمندی های خود را عرضه کنند . من مطمئنم تیم ما می تواند با نمایشی قابل قبول از گروه خود صعود کند. بازیکنان ما همچنین با عملکرد مناسب در رقابت های جام جهانی می توانند از این رقابتها به عنوان سکوی پرتاب به باشگاه های معتبر اروپا استفاده کنند و جذب این باشگاهها شوند که این موضوع در نهایت به سود فوتبال کشورمان است.