تبیان، دستیار زندگی

لیست انتخاباتی درست کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید

«آرایه» این امکان را به شما می‌دهد تا لیست شاخص‌های خود را درست کنید و در نهایت فهرست نامزدهای مورد علاقه خود را با دیگران در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : نیره ساری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامانه آرایه


انتخابات نزدیک است اما هنوز بسیاری از افراد نمی‌دانند چه کسانی را باید به عنوان نماینده خود راهی مجلس کنند!

بیشتر بخوانید 
انتخابات بهترین یا بد به جای بدترین؟
آیا تغییر اوضاع را بهتر می‌کند؟

انتخاب بهترین گزینه از میان گزینه‌های موجود اولین قدم برای استفاده از حق طبیعی ما در انتخاب افراد است اما بسیاری از ما نه تنها نامزدهای تائید صلاحیت شده شهر خود را نمی‌شناسیم بلکه اگر بشناسیم هم انتخاب سخت است چراکه اطلاعات کافی از آنها نداریم و افزون بر این نمی‌دانیم آیا دغدغه‌های ما را در خانه ملت تامین خواهند کرد یا خیر.

در این میان هستند کسانی که تا حدودی نمایندگان حوزه انتخابیه خود را می‌شناسند اما برای انتخاب تردید دارند. گاهی هم پیش آمده که آرزو کنیم کاش می‌توانستیم دغدغه‌های خود را با نمایندگان خود در میان بگذاریم.

تبیان، این امکان را فراهم کرده تا از طریق سامانه‌ای به نام «آرایه» شاخص‌های انتخاباتی و دغدغه‌های امروزمان را کنار هم بچینیم و نامزدهای اصلح خود را بر اساس آن، در یک لیست انتخاباتی قرار دهیم. پس از آن لیست خود را با بارگذاری در شبکه‌های اجتماعی در دسترس حلقه‌های دوستانه قرار دهیم تا به آنها در انتخاب نماینده اصلح کمک کنیم.


این اشتراک‌گذاری چند مزیت خواهد داشت، ابتدا اینکه شما می‌توانید از طریق این سامانه نامزدهای انتخاباتی شهر خود را بهتر بشناسید، همچنین به حلقه‌های مرتبط با خود و یا دوستانتان این امکان را می‌دهید تا از نظرات شما برای انتخاب گزینه درست استفاده کنند و از سوی دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز از روی انتخاب دغدغه‌مندی‌های شما به معضلات اصلی کشور و دغدغه‌های موجود پی می‌برند. در نهایت اینکه شما می‌توانید از روی همان لیست انتخاباتی خود، بعدها نسبت به دغدغه های خود مطالبه‌گری داشته باشید.

در «آرایه» می‌توانید دغدغه‌هایی فراتر از آنچه در لیست‌ها را پیشنهاد دهید تا به فهرست اضافه شود. پیشنهادهای شما شاید دغدغه سایر دوستان شما در هر کجای ایران باشد.

برای ساختن لیست خودت و به اشتراک گذاری تان، اینجا را کلیک کن Araye.tebyan.net