تبیان، دستیار زندگی

سخنان زینب گونه «زینب سلیمانی»

دختر شهید سلیمانی: پدرم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود

دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زینب سلیمانی
زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مراسم میلیونی تشییع پیکر قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در دانشگاه تهران، گفت: حاج قاسم گفت فرزندان‌مان را در راه ولایت تقدیم می‌کنیم تا خدای ناکرده شما احساس تنهایی نکنید. پدرم بیش از 40 سال در کشتی عاشورا و با چراغ ولایت در تلاشی خستگی‌ناپذیر با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد.

وی ادامه داد: او پدری دلسوز برای فرزندانش و تمام فرزندان شهدا بود. او مهربان‌ترین همسر و پدری مجاهد و بی‌باک و سربازی فداکار برای ولایت بود و اطاعت از ولایت را شرط ایمان می‌دانست. حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد.

دختر قاسم سلیمانی ادامه داد: ایمان او به خدا، دشمن را در دید او به ناچیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد. پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود. اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم‌اینک می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه، صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن جهان دیده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا باید بداند که عاشورا منشاء قدرت مجاهدین و آزادی‌خواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده‌اند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیری‌ها خواهند بود. آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنان را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنان را فرو خواهد ریخت.

خانواده سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، افغانستان، لبنان، عراق، یمن و فلسطین هستند در انتظار مرگ فرزندان‌شان روزهای‌شان را سپری خواهند کرد


دختر شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: از دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را در تشییع جنازه حاج قاسم و مجاهد بزرگ ابومهدی نظاره کردند و امروز در تهران و فردا در کرمان نیز خواهند دید که در این حماسه حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

وی متذکر شد: به قول پدرم «آقای ترامپ قمارباز» تصویر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک، توخالی درآمد و به خاک و خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ ابومهدی و حاج قاسم و عامل پیوند تاریخی دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنان را علیه آمریکا برانگیخت.

دختر شهید قاسم سلیمانی، با اشاره به مصوبه پارلمان عراق برای خروج آمریکا از این کشور، گفت: دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا از این کشور را کلید زد. خانواده سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، افغانستان، لبنان، عراق، یمن و فلسطین هستند در انتظار مرگ فرزندان‌شان روزهای‌شان را سپری خواهند کرد.

وی خطاب به پست‌ترین رییس‌جمهور آمریکا، گفت: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیست هستی خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. رهبرم و پدرم، پدری داشت که در کنارش بود، در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم در کنارش خواهیم ماند. امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام دادند. عموی عزیزم سیدحسن نصرالله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، زیاد نَخاله، بشار اسد، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی که هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند، پیام‌شان را خواهند داد.

دختر شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: دلم نمی‌آید نگویم، پدرم یک همراه دیگری هم داشت و او آقای پورجعفری بود. ایشان بدون پدرم آب و غذا نمی‌خورد و بدون پدرم نمی‌خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در رکاب پدرم به آرامش رسید.

وی متذکر شد: همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران و امت مقاومت و آزادی‌خواهان جهان جای دارد. با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می‌دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی‌های پدرم که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می‌خورد، زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خود و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.
منبع: ایسنا