صمد نیكخواه بهرامی بعد از گذشت حدود یکماه حضور در تمرینات تیم شوله فرانسه و در فاصله چند روز تا آغاز لیگ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدایی نیکخواه بهرامی از تیم شوله فرانسه

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال

صمد نیكخواه بهرامی بعد از گذشت حدود یکماه حضور در تمرینات تیم شوله فرانسه و در فاصله چند روز تا آغاز لیگ بسکتبال این کشور از این تیم جدا شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان به دلیل نارضایتی از توجه نکردن مسئولان باشگاه شوله فرانسه نسبت به وضعیتش و پیگیری نکردن مراحل اداری خود برای شروع فعالیت ورزشی در این کشور و همچنین بروز برخی مسائل حاشیه ای از حضور در این تیم فرانسوی در فصل جاری منصرف شد.

در این خصوص گویا پس از جدایی نیکخواه بهرامی از تیم شوله مسوولان این باشگاه در نظر دارند «وینسنت گریر» بازیكن آمریكایی را به خدمت بگیرند. این بازیکن یك متر و 96 سانتیمتر قد و 25 سال سن دارد.

صمد نیكخواه بهرامی در این خصوص گفت: دراین تیم شرایط آنطور که قبل از حضورم در تمرینات عنوان شده بود ، پیش نمی رفت و مسئولان تیم شوله با وجود آنکه زمان کوتاهی تا آغاز بازی ها درپیش داشتیم به هیچ عنوان پیگیر مجوز کار من نبودند و به همین دلیل تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با چند تیم بسکتبال فرانسوی وارد مذاکره شده ام که نتایج آن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

نیکخواه بهرامی درخاتمه گفت: هنوز هیچ چیز در خصوص ماندنم در این کشور و یا کشورهای دیگر که درگذشته از آنها پیشنهاد داشته ام مشخص نیست که این مسئله طی 10 روز آینده مشخص می شود. احتمال دارد به دلیل قراردادی که از سال گذشته با باشگاه مهرام داشتم یک فصل دیگر نیز در این تیم به فعالیت بپردازم.