پنجمین روز از دوره مربیگری حرفه‌ ای فوتبال روزگذشته(دوشنبه) در كمپ تیم‌های ملی برگزار شد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی و استیلی شاگردان زرنگ "مور"

پیروانی و استیلی شاگردان زرنگ

پنجمین روز از دوره مربیگری حرفه‌ ای فوتبال روزگذشته(دوشنبه) در كمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در این جلسه تمام مربیانی كه از اولین جلسه این دوره حضور داشتند، شركت داشتند و زیر نظر "مگنی مور" مدرس اهل جزایر فارو فیفا به داشته‌های خود پیرامون مسایل بدنسازی و آمادگی جسمانی افزودند.

ناصر ابراهیمی، افشین و امیر حسین پیروانی، هومن افاضلی، امیر قلعه‌نویی، حمید استیلی، صمد مرفاوی، مجید نامجو مطلق، محمد احمدزاده و نعیم سعداوی چهره‌های سرشناس فوتبال ایران در دوره‌ی آموزشی كنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند.

"بهمنی" مربی بدنساز باشگاه استقلال هم تنها مربی بدنسازی بود كه به صورت آزاد و با لباس رسمی در این جلسه شركت كرده بود.

بحث جلسه تئوری امروز درباره‌ تفاوت تارهای كند و تند انقباض بود كه در هنگام توضیح بخشی از این موضوع، بعضی از مربیان حاضر در جلسه از جمله ناصر پورمهدی نسبت به توضیحات مدرس فیفا قانع نشدند. هر چند كه گروه دیگری از مربیان معتقد بودند بحث بسیار شفاف از سوی مور مطرح شده است.

كنجكاوی حمید استیلی و امیر حسین پیروانی از سایر مربیان بیشتر بود و این دو با طرح پرسش‌هایی و ارایه اطلاعاتی، در پی پاسخی كامل‌تر از سوی این مدرس بودند.

پس از استراحتی ده دقیقه‌ای مربیان برتر فوتبال ایران با فریاد مور كه به فارسی گفته بود:« بچه‌ها بیاین» به سالن آكادمی فوتبال بازگشتند و در زمانی حدود سی دقیقه با اطلاعاتی درباره روند حركتی عضلات آشنا شدند.