مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و هافبک هامبورگ آلمان شب گذشته در آخرین بازی رقابتهای بوندس لیگا با شهر هامبورگ خداحافظی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

  خداحافظی ایرانی خوش اخلاق با بندرهامبورگ

مهدوی کیا روی دوش بازیکنان هامبورگ

مهدوی کیا همچنان محبوب بازیکنان و هواداران هامبورگ
 

مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و هافبک هامبورگ آلمان شب گذشته در آخرین بازی رقابتهای بوندس لیگا با شهر هامبورگ خداحافظی کرد.

مهدوی کیا شب گذشته آخرین بازی خود در هامبورگ را مقابل آلمانیا آخن برگزار کرد و پس از هشت سال حضور در این تیم بندری با هامبورگ و هوادارانش خداحافظی کرد. مهدوی کیا دراین این دیدار از دقیقه 60 و درمیان استقبال و تشویق هواداران هامبورگ وارد زمین شد.

جدال مهدوی کیا و بازیکن حریف برای تصاحب توپ

در بازی دیروز هامبورگ توانست با نتیجه 4 گل آلمانیا آخن را پشت سر بگذارد و بتواند با یک پیروزی خوب شب خاطره انگیزی را رقم بزنند .

مهدوی کیا در حال شادی کردن با بازیکن هامبورگ

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که هنوز تیم فصل آینده اش مشخص نشده است در پایان این بازی از سوی هواداران و بازیکنان هامبورگ مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.

مهدوی کیا بهترین سفیر برای فوتبال آلمان

 بازیکنان هامبورگ که مهدوی کیا را انسانی با اخلاق و جوانمرد می شناسند در این مراسم نسبت به او ادای احترام کردند. مهدوی کیا که محبوبیت بالایی در بین هواداران هامبورگ دارد در طول این مدت به دلیل سرعت بالا و استارت های انفجاریش به موشک ایرانی مشهور شده بود و هواداران هامبورگ با این لقب و راکت ایرانی او را صدا می کردند.

مهدوی کیا در آغوش مربی خود

قرارداد مهدوی کیا با هامبورگ در ماه ژوئن به پایان می رسد اما هیچکدام از طرفین تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. این در حالیست که منابع خبری اعلام کردند مهدوی کیا از دو تیم لیل فرانسه و دیپوتیولاکرونیا اسپانیا پیشنهاد دارد و مورد توجه این دو باشگاه قرار گرفته است. ضمن اینکه شماری از باشگاه های ایرانی هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند اما به نظر نمی رسد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از 10 سال حضور در بوندس لیگا بازی خود را در ایران دنبال کند.

مطالب مرتبط :

امشب شام آخر مهدوی کیا