رییس كمیته‌ فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی بهمن ماه امسال در تورنمنت مالزی كه با حضور .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"شمسایی" شایسته دریافت جایزه بازیکن آسیا

رییس كمیته‌ فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی بهمن ماه امسال در تورنمنت مالزی كه با حضور دو تیم برتر جهان برگزار می‌شود، شركت خواهد كرد.

عباس ترابیان در این رابطه توضیح داد: از طرف فدراسیون فوتبال مالزی، تیم ملی فوتسال ایران در تورنمتی كه بهمن امسال و با حضور ده تیم برتر جهان در كوالالامپور برگزار می‌شود، دعوت شده‌ است و تیم ایران در این مسابقات شركت خواهد كرد.

وی افزود: تیم جوانان ایران در دسامبر در مسابقات بین‌المللی روسیه شركت خواهد كرد. در این رقابت‌ها تیم‌های مطرح دنیا حضور دارند اما، هنوز قرعه‌كشی مسابقات انجام نشده و فكر می‌كنم طی ده روز آینده گروه‌بندی مسابقات اعلام شود.

رییس كمیته‌ فوتسال فدراسیون فوتبال از برگزاری تورنمنت بین‌المللی دهه فجر با حضور تیم‌های بزرگ جهان در ایران خبر داد و گفت: با دو، سه كشور به صورت كلی مذاكرات‌مان را آغاز كرده‌ایم ضمن آنكه در هفته جاری با كشورهای بیشتری هم مذاكره خواهیم كرد. در تورنمنت ایران حداكثر شش و حداقل چهار كشور حضور خواهند داشت.

وی امكانات ضعیف سخت‌افزاری در فوتسال را یكی از مشكلات فوتسال در ایران عنوان كرد و افزود: ما برای پیشرفت یكسری امكانات لازم داریم. در حالی كه هم اكنون امكانات سخت‌افزاری ما در حد صفر است. این در حالی است كه علی‌آبادی هم ابراز علاقه‌ كرده كه در تهران ورزشگاه اختصاصی فوتسال ساخته شود. ما برای پیشرفت در فوتسال باید به سمت جداسازی فوتسال حركت كنیم.

ترابیان درباره فهرست نامزهای برترین بازیكنان فوتسال آسیا گفت: به طور قطع نام "وحید شمسایی" از ایران در این فهرست قرار خواهد داشت اما، ما در ماكائو متوجه شدیم كه كنفدراسیون فوتسال آسیا می‌خواهد "كوگوره" را به عنوان بازیكن برتر آسیا انتخاب كند. با پیگیری‌هایی كه انجام دادیم، آنها را متقاعد كردیم كه حق شمسایی است كه به عنوان برترین بازیكن فوتسال آسیا دست پیدا كند و آنها نیز این مساله را پذیرفته‌اند و به ما قولی در این باره داده‌اند.