برپایی مراسم اعتکاف در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

در روز دوشنبه 25/4/86 گردهمایی با حضور معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای حائری و مسئولین امور مساجد و ائمه جماعات مساجد منتخب در خصوص برپایی مراسم اعتکاف در محل نمازخانه سازمان برگزار گردید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برپایی مراسم اعتکاف در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

 

در روز دوشنبه 25/4/86 گردهمایی با حضور معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای حائری و مسئولین امور مساجد و ائمه جماعات مساجد منتخب در خصوص برپایی مراسم اعتکاف در محل نمازخانه سازمان برگزار گردید.

 

معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سخنانشان ضمن تبریک حلول ماه رجب و اهمیت این ماه پر برکت از مراسم اعتکاف به عنوان یک تزکیه واقعی نام بردند و در رابطه با خود سازی معنوی جوانان اشاره به تغییر جبهه نظامی به فرهنگی کردند.

 

ایشان در ادامه بیان کردند که جبهه فرهنگی بسیار پیچیده تر و مشکل تر است زیرا کار فرهنگی با آمار و ارقام سر و کار ندارد و نمود پیدا نمی کند ولی نتایج آن را می توان در روحیات افراد مشاهده کرد و نمونه عینی این حرکت را می توان در مسئله اعتکاف مشاهده نمود و باید در این موارد جوانان را با سعه صدر و با شوق و رغبت بسوی این اعمال شریف هدایت کرد و انشا ا.. این ایام با همدلی و همكاری به نحو احسن انجام پذیرد و این مصداق همان کلام  ید الله مع الجماعه می باشد.

 

قابل ذکر است که در پایان این گردهمایی به هر مسجد تابلوی تبلیغاتی در خصوص اعتکاف و بسته های فرهنگی و همچنین 20 جلد کتاب "اعتکاف ابرار" جهت استفاده عموم اهدا گردید.

 

روابط عمومی دفتر تبیان مشهد

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت