تبیان، دستیار زندگی

تبیان در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۳)

حضور موفق مؤسسه تبیان با دو بخش "خانه خلاق و نوآوری تبیان" و "واحد توسعه ارتباطات هوشمند" در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۳)
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۳) با حضور ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش بنیان، از ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به میزبانی پارک علم و فناوری پردیس آغاز به کار کرد.
تبیان در نمایشگاه اینوتکس 1402
به گزارش روابط عمومی تبیان: مؤسسه تبیان نیز همراه با دو بخش "خانه خلاق و نوآوری تبیان" و "واحد توسعه ارتباطات هوشمند" خود با دو غرفه مجزا، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بود.

گفتنی است در غرفه خانه خلاق و نوآوری تبیان علاوه بر ارائه و معرفی محصولاتی مانند تکیه، همدم، کدومو، پرسان و تبیان آنلاین، از دو محصول جدید خانه خلاق و نوآوری تبیان تحت عناوین "سرویس قرض الحسنه" و "ایرانیش" نیز رونمایی گردید.
تبیان در نمایشگاه اینوتکس 1402
لازم به ذکر است استقبال از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ چشمگیر و قابل توجه بود ضمن آنکه بسیاری از مسئولین منجمله روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت نیز از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.
علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت
علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت ضمن بازدید از غرفه خانه خلاق و نوآوری تبیان گفت: تبیان تیمی منحصر به فرد است.

گفتنی است این نمایشگاه ساعت 17 روز گذشته 23 اردیبهشت ماه، با برگزاری مراسم اختتامیه‌ و تقدیر از مسئولین غرفه‌ها به کار خود پایان داد.

نویسنده: مریم فروزان‌کیا
روابط عمومی تبیان