تبیان، دستیار زندگی

سبد محصولات فرهنگی تبیان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با شعار دستیار زندگی یکی از مجموعه‌های شرکت کننده در بخش دانش‌بنیان قرآنی، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود که با سبد محصولات فرهنگی و متنوع خود، شامل بخش‌های تبیان آنلاین، مبین آنلاین، همدم، پرسان، کدومو و تکیه از روز ۱۲ لغایت ۲۶ فروردین ماه در مصلی تهران میزبان مخاطبین بوده و به‌واسطه برنامه‌های متنوعی که هر یک از این محصولات برای بازدید کنندگانشان در نظر گرفته بودند، همچون گذشته مورد استقبال تمامی علاقمندان به خصوص خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش روابط عمومی تبیان: سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با شعار می‌خوانمت از روز 12 فروردین ماه در مصلی تهران میزبان علاقه‌مندان بود پس از گذشت دو هفته در تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه به کار خود پایان داد.
سبد محصولات فرهنگی تبیان  درسی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
یکی از بخش‌های حاضر در نمایشگاه قرآن امسال که از جمله بزرگترین رویداد‌های دینی و فرهنگی در کشور به شمار می‌رود بخش دانش‌بنیان قرآنی بود که با حضور ۵۰ مجموعه فعال در این عرصه توجه مخاطبین بی‌شماری را به خود جلب نمود.

محصولات فرهنگی تبیان در نمایشگاه قرآن

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان نیز یکی از مجموعه‌های شرکت کننده در این بخش بود که با سبد محصولات فرهنگی متنوع خود، شامل بخش‌های تبیان آنلاین، مبین آنلاین، همدم، پرسان، کدومو و تکیه در این نمایشگاه شرکت کرده و به غیبت نه چندان طولانی خود در نمایشگاه قرآن پایان بخشید.
سبد محصولات فرهنگی تبیان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
تبیان با شعار دستیار زندگی خانواده و به‌واسطه برنامه‌های متنوعی که هر یک از محصولات برای مخاطبین خود در نظر گرفته بودند همچون گذشته مورد استقبال مخاطبین به خصوص خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان قرار گرفت.

زوج‌های همدم در نمایشگاه قرآن

یکی از این برنامه‌ها حضور زوج‌هایی بود که از طریق سایت همدم تشکیل خانواده داده بودند. ایشان با حضور در غرفه تبیان درباره مراحل ثبت نام، نحوه آشنایی و چگونگی تشکیل خانوادشان توسط همدم با مخاطبین به گفتگو می‌پرداختند. همدم اولین پلتفرم رسمی همسریابی ایرانی است که دارای تمامی مجوزهای قانونی از سوی نهادهای دولتی بوده و تمام ازدواج‌های صورت پذیرفته توسط این اپلیکیشن بدون حتی یک مورد جدایی بوده است که به گفته خود همدمی‌ها آزمون‌های روانشناسی پیش از ازدواج و ارائه خدمات مشاوره به مدت چهار سال پس از ازدواج به زوجین، از جمله دلایل موفقیت این اپلیکشن بوده است.
زوج همدم

دورهمی بچه‌های تکیه

تکیه از دیگر محصولات این مجموعه با شعار حسینیه‌ای به وسعت ایران سامانه‌ایی دارای بزرگترین آرشیو صوتی و تصویری مذهبی کشور و همچنین یک سرویس «چندپخشی» برای پخش زنده محتوای کاربران و همچنین پخش زنده مراسم هیئات مذهبی با ترافیک رایگان است که ویژه برنامه دورهمی بچه‌های تکیه را با حضور سجاد محمدی و محمد اسداللهی به منظور همخوانی قطعاتی از جمله قطعه بیعت با کودکان و نوجوانان، در نمایشگاه قرآن برپا کرد که با استقبال بی‌نظیر خانواده‌‌ها و فرزاندشان همراه شد.
محمد اسداللهی

از ایده تا اجرا

برگزاری کارگاه از ایده تا اجرا، توسط دکتر محسن احمدوند معاون نوآوری و مدیر خانه خلاق و نوآوری تبیان، گفتگوی متفاوت نوجوانانه با موضوع: من در 1412 توسط حسین حق‌پناه معاون کودک و نوجوان تبیان و رویداد ادابازی توسط واحد روابط عمومی این مجموعه نیز از دیگر برنامه‌های این غرفه بود که برای مخاطبین و بازدید کنندگان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده بود.  
کارگاه آموزشی از ایده تا اجرا

بازدیدکنندگان برجسته غرفه تبیان

گفتنی است طی برپایی این نمایشگاه شخصیت‌های مهم سیاسی و فرهنگی از جمله محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و علیرضا محجوب عضو کمیسیون اجتماعی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مجموعه تبیان در بخش دانش‌بنیان قرآنی بازدید به عمل آورده و از زحمات ایشان قدردانی کردند.
.
به گفته علیرضا معاف، رئیس سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران بازدید از این نمایشگاه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بوده است که در مجموع با نمایشگاه‌های استانی به حدود سه میلیون نفر رسیده است.

نویسنده: مریم فروزان‌کیا
روابط ‌عمومی تبیان