دریافت هرگونه وجه ممنوع

دریافت هرگونه وجه به غیر از مبلغ قرارداد الکترونیکی در حین ثبت نام ممنوع است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دریافت هرگونه وجه ممنوع

دریافت هرگونه وجه به غیر از مبلغ قرارداد الکترونیکی در حین ثبت نام ممنوع است

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت: دریافت هرگونه وجهی به غیر از مبلغ قرارداد الکترونیکی در حین ثبت نام ممنوع است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مرضیه گرد درخصوص شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 96 - 95 افزود: به منظور تعیین نرخ شهریه مصوب ( شهریه ثابت و فوق برنامه) مدارس غیردولتی، موسسان مدارس موظفند براساس الگو، اطلاعات لازم را در سامانه نرم افزاری مربوطه (سایت اداره کل مدارس و مراکز غیر دولتی) پیشنهاد کرده تا پس از بررسی و تایید، شورای تعیین شهریه ادارات آموزش و پرورش شهرستان، منطقه و ناحیه میزان شهریه مدارس از طریق نرم افزار محاسبه و شهریه تصویبی ابلاغ می شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی: در هنگام ثبت نام میزان ساعات فعالیت های آموزشی و فوق برنامه به رویت اولیای دانش آموز می رسد و موسس مدرسه غیردولتی موظف است مطابق برنامه آموزشی شهریه مصوب را با انعقاد قرارداد که به صورت الکترونیکی و طی دو نسخه از طریق سامانه چاپ می شود از اولیا اخذ و به حساب مدرسه واریز شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده با بیان اینکه دریافت هرگونه وجهی به غیر از مبلغ مندرج در قرارداد الکترونیکی در حین ثبت نام ممنوع است، تصریح کرد: دریافت وجوه خدمات ویژه پس از تصویب انجمن اولیا و تأیید منطقه و پس از شروع سال تحصیلی امکانپذیر است.

گرد خاطرنشان کرد: اکنون کمیته های نظارت مناطق و تیم های نظارتی وظیفه بازدید از مدارس و بررسی عملکرد ثبت نام و دریافت شهریه را برعهده دارند و در صورت تخلف موسسان، مراتب از سوی مناطق و ادارت کل آموزش وپرورش قابل پیگیری است و از سوی شورای نظارت استان ها و مرکزی برابر ماده 34 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکزآموزشی غیردولتی برخورد قانونی صورت می پذیرد.

منبع: اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت