تبیان، دستیار زندگی

اعلام نتایج برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تبیان

تعلیم و تربیت مانند بسیاری از فناوری‌ های نوین، در تلاش است که از همه توان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در جهت منافع نظام‌ های آموزشی بهره بگیرد. در این راستا قریب به دو دهه میزان بهره‌ مندی و رشد این فناوری در نظام‌ های آموزشی از طریق شاخص‌ های کمی و سخت‌ افزاری، مانند نسبت تعداد رایانه‌ ها به دانش‌ آموزان، زیر ساخت‌ ها، میزان دسترسی به اینترنت و مانند آن‌ ها در مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اعلام نتایج برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تبیان

موسسه فرهنگی و اطلاع‌ رسانی تبیان با هدف ایجاد شادابی و استفاده از توان معلمان و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا، نخستین «جشنواره تولید محتوای الکترونیکی» را برگزار کرده است. پس از داوری و بررسی پروژه های ارائه شده، 5 گروه از آن ها به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

اهداف این جشنواره توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان، دانش‌ آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌ های الکترونیکی یادگیری، تولید مواد و رسانه‌ های یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش‌ آموزان و استفاده از آن‌ ها در فرایند تدریس، زمینه‌ سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی‌سازی مواد و منابع متنوع یادگیری، توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌ برداری از مواد و رسانه های یادگیری، مراکز و منابع متنوع یادگیری و همچنین ایجاد زمینه استفاده از مواد و رسانه‌ های آموزشی مبتنی برفناوری‌ های آموزشی در فرآیند یاددهی و یادگیری می باشد.

اسامی برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تبیان به شرح زیر اعلام می‌شود:

ردیفنام صاحب اثرمشخصات صاحب اثرعنوان طرح
1میترا محمدی شمس آبادیآموزگار از فلاور جان اصفهانآهنربا در زندگی
2مرضیه زواراز استان گیلانآموزش فارسی
3محیا قندهاریدانش آموزرفتار اتم ها با یکدیگر
4ناصر محمدیآموزگار از بوشهرمطالعات و سرگرمی
5دانا پاچیده کردستان شهرستان مریوانمحتوای الکترونیکی بازیافت

 
دبیرخانه جشنواره
آدرس دبیرخانه: تهران - بلوار کشاورز - خیابان نادری - جنب حجت دوست - پلاک 12 - طبقه اول - مرکز ترنج
تلفن: 81202311، 81202428
پست الکترونیکی: project@tebyan.com

بخش ترنج تبیان