رجیستری ویندوز (اجرای اتوماتیکCD در هنگام قرار گیری درCD-Rom)

Troudleshooting < Windows اجرای اتوماتیک CD در هنگام قرار گیری درCD-Rom (در تمام ویندوز ها ) این بخش نوع ابزار مربوط به مدیریت دیسک که شاملBackup ,Defrag,repair وCleanupویندوز می باشند را کنترل می کند . تغی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای اتوماتیکCD در هنگام قرار گیری درCD-Rom (در تمام ویندوز ها )


این بخش نوع ابزار مربوط به مدیریت دیسک که شاملBackup ,Defrag,repair وCleanupویندوز می باشند را کنترل می کند . تغییر این مقادیر برنامه های پیش فرضی را که به هنگام راست کلیک کردن یک درایو درMy Computer و انتخابProperties>Tools فعال می کند را تغییر می دهد .
رجیستری را باز کنید. و کلید زیر را در آن بیابید .  در این کلید تعدادی زیر کلید وجود دارد که هر یک به برنامه ای خاص اشاره دارند .
برای آنکه دریابید هر زیر کلید به چه برنامه ای اشاره دارد ،ان را باز کنید و مشاهده خواهید کرد که حداقل دو مقدار با نام های DisplayName و UninstallString در آنجا وجود دراند.DisplayName نامی است که در لیستAdd/Remove Programs برنامه ها را نشان می دهد و UninstallString  نیز برنامه ای است که برای حذف برنامه مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد .
برای حذف یک برنامه از لیست می توانید به سادگی آن را انتخاب کرده و زیر کلیدی را که به برنامه مورد نظر شما اشاره دارد را حذف نمائید .از رجیستری خارج شوید. برای اعمال تغییرات ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد و یا Logoffسیستم خود داشته باشید .
Registry Settings :
System Key: [HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall]
Value Name: DisplayName, UninstallString

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیمدر صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت