پسياني و کيانيان با ريچارد سوم به صحنه مي‌روند

آتيلا پسياني قصد دارد از نيمه آذرماه سال جاري نمايش ريچارد سوم اثر ويليام شکسپير را در سالن سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به صحنه ببرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پسياني و کيانيان با "ريچارد سوم" به صحنه مي‌روند

آتيلا پسياني قصد دارد از نيمه آذرماه سال جاري نمايش "ريچارد سوم" اثر ويليام شکسپير را در سالن سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به صحنه ببرد.

پسياني که به تازگي دو نمايش "ساعت صفر" و "تيکي‌ تاکا" را در تماشاخانه ايرانشهر به صحنه برد قصد دارد از 15 آذرماه يکي از آثار ماندگار ويليام شکسپير را در سالن سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به صحنه ببرد. "ريچارد سوم" از جمله آثار برجسته شکسپير است که پسياني قصد دارد آن را به صحنه ببرد.

 البته وي پيش از اين قصد داشت "ريچارد سوم" را در بهار سال جاري به صحنه ببرد که اجراي اين نمايش را تا فصل پاييز به تعويق انداخت. قرار است در اين نمايش رضا کيانيان به ايفاي نقش بپردازد. کيانيان سال 89 با نمايش "پرفسور بوبوس" پسياني در سالن اصلي مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

پسياني دو نمايش "ساعت صفر" و "تيکي تاکا" را در بيست و هشتمين و بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر به صحنه برد. وي نمايش "پرفسور بوبوس" را هم که از پر مخاطب‌ترين نمايش‌هاي سال 89 در مجموعه تئاتر شهر بود با حضور بازيگراني چون کيانيان، بابک حميديان، هانيه توسلي، ليلي رشيدي، ستاره و خسرو پسياني و فاطمه نقوي به صحنه برد.

پسياني که به تازگي دو نمايش "ساعت صفر" و "تيکي‌ تاکا" را در تماشاخانه ايرانشهر به صحنه برد قصد دارد از 15 آذرماه يکي از آثار ماندگار ويليام شکسپير را در سالن سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به صحنه ببرد.

"متابوليک"، "زخمه بر رمل"، "گنگ خواب ديده"، "بسه ديگه خفه شو"، "آئورا"، "تبار خون"، "قهوه قجري"، "بحرالغرايب" و "کشتي شيطان" از جمله آثاري هستند که پسياني در مقام کارگردان به صحنه برده است.

بخش سينما و تلويزيون تبيان


منبع:مهر

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار سال 1389
آخرین مطالب سایت