XP مشكلات ویندوز ( IE آدرس کامل صفحات وب و فرم ها را نگه می دارد)

تم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer         مشکلات ساختار بندی IE پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش هشتم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer


 
  مشکلات ساختار بندی IE

پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در هر مرحله قابل تغییر و ساختار بندی مجدد است. دراین قسمت مروری بر برخی از مشکلات عمومی داریم که دراغلب موارد کاربران با آنها مواجه هستند.

IE آدرس کامل صفحات وب و فرم ها را نگه می دارد

علت:

IE دارای ویژگی به نام Auto Complete است که آدرس های وب و اطلاعات وارد شده در فرم های وب را به شما یاد آوری می کند و از این طریق در تکمیل اطلا عات مورد نیاز به شما کمک می کند. این ویژگی مورد توجه برخی از کاربران است و برخی دیگر نیز مایل به استفاده ازآن نیستند. اگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید می توانید آن را غیر فعال کنید.

راه حل:

برای تغییر Auto Complete از مراحل زیر پیروی کنید:
1-گزینه Start / Control Panel / Internet Options را انتخاب کنید.
2- زبانه Content را کلیک کنید و سپس دکمه Auto Complete را انتخاب نمائید .
3-در پنجره Auto Complete Settings گزینه هایی در دسترس شما قرار دارند. در صورتی که نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید. تمامی کادرها را غیر انتخابی کنید و سپس OK را کلیک کنید.
همچنین می توانید با کلیک کردن دکمه های Clear Passwords, Clear Forms اطلاعات موجود دراین فیلدها که ویندوز نگهداری می کند را حذف نمایید.
مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت