نصرالله مردانی در بستر بیماری

نيز از خواندن و نوشتن غافل نيست «اين روزها « مرداني » به خاطر عارضه اي كه برايش ايجاد شده ، ضعف شديدي دارد اما گه گاه در حالت بيداري به خواندن كتاب و نوشتن مشغول است و درباره كتاب هاي جديدالانتشار ، مرتب از ما سوال مي ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصرالله مرداني در بستر بيماري نيز از خواندن و نوشتن غافل نيست


«اين روزها « مرداني » به خاطر عارضه اي كه برايش ايجاد شده ، ضعف شديدي دارد اما گه گاه در حالت بيداري به خواندن كتاب و نوشتن مشغول است و درباره كتاب هاي جديدالانتشار ، مرتب از ما سوال مي كند.»

همسر نصرالله مرداني  شاعر معاصر و چهره ماندگار ادبيات در گفت و گو با «مهر» با بيان اين مطلب    گفت : مرداني در حال حاضر ، دوره هفتم شيمي درماني را پشت سر مي گذارد و بر اساس گفته پزشكان ، وي بايد پنج دوره ديگر نيز شيمي درماني شود.

وي با تقدير از كساني كه از اين شاعر عيادت كرده اند ، گفت : من به سهم خودم ، دعاي دوستان و هموطنان را در اين ماه مبارك ، در بهبود حال نصرالله مرداني مؤثر مي دانم و اميدوارم كه خداوند به همه  جزاي خير دهد.

وي با بيان اين كه مرداني در حال حاضر در منزل به سر مي برد ،  تصريح كرد : نسبت به روزهاي اول بيماري ، حال ايشان خيلي بهتر شده است و خود ما هم اميد بيشتري به بهبودي اش پيدا كرده ايم.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت