تشكل هاي فرهنگيان؛ حسگرهاي مطمئن آموزش و پرورش

وزيرآموزش و پرورش در ديدار با تشكل هاي فرهنگيان گفت : تشكل هاي فرهنگيان، حسگرهاي مطمئن آموزش و پرورش و حلقه ارتباط بين معلمان با حوزه ستادي هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، شب گذشته، سيد محمد بطحايي در نشستي صميمي با نمايندگانی از تشكل هاي فرهنگيان با گرايش هاي مختلف كه در اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار شد، اظهاركرد: تشكل ها اگرچه ازگرايش هاي سياسي مختلف هستند اما دغدغه مشترك همه آن ها حل مشكلات موجود آموزش و پرورش است .
وي افزود: مهارت، معيشت و انگيزه كافي از جمله مسائل فرهنگيان است كه همه دلسوزان آموزش و پرورش براي حل آن تلاش مي كنند .
بطحايي با اشاره به وضع موجود فضاهاي آموزشي تصريح كرد: وضعيت فعلي فضاهاي آموزشي رضايت بخش نيست و نيازمند عزم جدي و مشاركت همگاني براي ايمن سازي است .
وزيرآموزش و پرورش خاطر نشان كرد: تشكل هاي فرهنگيان حسگرهاي مطمئني هستند كه آنچه از ديد مديران پنهان است در اختيار آن ها قرار مي دهند .
وي ادامه داد: نظام تعليم و تربيت با اين پيشينه بايد وضعيتي به مراتب بهتر از وضع موجود داشته باشد و با توجه به امكانات و مقدورات به آرزوها نزديك شد .
عضو كابينه تدبير و اميد اظهار كرد: نقادي و ارائه پيشنهادات بايد در دستور كار تشكل هاي فرهنگيان قرار گيرد و طرح هاي در دست اقدام آموزش و پرورش نيز درجلسات تشكل ها مورد بحث و بررسي واقع شود و در نهايت ايده هاي جديدي توسط تشكل ها ارائه شود .
وي تشكل هاي فرهنگيان را حلقه ارتباط بين صف و ستاد دانست و عنوان كرد: ممكن است برخي تشكل ها موافق يا مخالف دولت باشند اما آنچه مهم است، همفكري و همگرايي همه تشكل ها براي ارائه راه حل هايي در جهت رفع مشكلات آموزش و پرورش است .
وزير آموزش و پرورش در اين نشست بر ضرورت تداوم و استمرار در اين نشست ها هردو ماه يك بار و بهره مندي بيشتري از نگاه نقادانه تشكل ها تاكيد كرد.


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت