ثبت‌نام خادمان شهدا شروع شد

نام نویسی برای خدمت به شهدا و زائرین راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت‌نام خادمان شهدا شروع شد


نام نویسی برای خدمت به شهدا و زائرین راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.

در راستای ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان ، شبکه مرکزی خادمین راهیان نور کشور از علاقمندان حضور در سرزمین دفاع مقدس دعوت به نام نویسی کرد.

مجتبی پرمایه معاون زائرین و یادمان‌های ستاد مرکزی راهیان نور با اعلام این خبر گفت:هر سال با خیل عظیم مشتاقان خدمت به زائران شهدا در مناطق عملیاتی روبرو می‌شویم که ساماندهی و اعزام این عزیزان تدابیر مخصوص به خود را می‌طلبد.

وی افزود:مهلت ثبت نام خادمان شهدا تا 12 بهمن تعیین شده و علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه شبکه مرکزی خادمین به آدرس khadem.koolebar.ir مراجعه و اطلاعات فردی و محل خدمت و زمان موردنظر خود را ثبت کنند. حضور افراد در مناطق عملیاتی به قید قرعه وبر اساس ظرفیت محدود موجود برای یادمان‌های دفاع مقدس امکانپذیر است.

پرمایه گفت: خادمان شهدایی که انتخاب می‌شوند در چهار دوره به صورت متمرکز و پس از مشخص شدن یادمان‌ها و طی یک دوره آموزشی به مناطق مورد نظر اعزام می‌شوند.

خادمان شهدایی که انتخاب می‌شوند در چهار دوره به صورت متمرکز و پس از مشخص شدن یادمان‌ها و طی یک دوره آموزشی به مناطق مورد نظر اعزام می‌شوند

خادمین شهدای کربلای ایران برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 366714040 - 025 تماس بگیرند و برای ارائه نظر، پیشنهاد و انتقاد خود می‌توانند به سامانه 30001414 (روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور) پیامک بزنند.

 

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: خبرگزاری ایسنا

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت