رجیستری ویندوز (تغییر افکت ها و آثار انتقالی منوها و متون راهنما)

p; Menus and Effect < Appearance < windows تغییر افکت ها و آثار انتقالی منوها و متون راهنما ( ویندوزXP ) با استفاده از این مقدار نوع افکتی که هنگام استفاده در منو ها و متون راهنما مشاهده می شود را کنترل می کند . که می ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر افکت ها و آثار انتقالی منوها و متون راهنما ( ویندوزXP )

با استفاده از این مقدار نوع افکتی که هنگام استفاده در منو ها و متون راهنما مشاهده می شود را کنترل می کند . که می توان افکت محو شدن (Fade) و یا افکت طوماری (Scroll) را انتخاب کرد .
رجیستری را باز کرده و کلید زیر را در آنایجاد کنید.
در مقدار " " دوبار کلیک کنید تا کادرEditor Binary Value فعال شود . فلش سمت راست را فشار دهید تا به بخش دوم اعداد بروید .کلیدdelete را برای حذف اعداد فشار دهید و برای افکتScroll مقدار28 و برای افکتfade نیز مقدار3e را تایپ نمائید . از رجیستری خارج شوید. برای اعمال تغییرات  نیاز به راه اندازی مجدد ویندوز خواهید داشت.

Registry Settings :

System Key: [HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop]
Value Name:  UserPreferencesMask 
Data Type: REG_BINARY (Binary Value)    

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیمدر صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.
مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت