رجیستری ویندوز (استفاده ازCtrl+Alt+Delete برایRestart کامپیوتر)

Taskbar < Windows و Start Menu استفاده ازCtrl+Alt+Delete برایRestart کامپیوتر (در ویندوز3.1/95/98) بطور معمول با فشار دادن کلید هایCtrl+ALt+Delete لیست فایلهای در حال اجرا نمایش داده می شود . با استفاده از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده ازCtrl+Alt+Delete برایRestart کامپیوتر (در ویندوز3.1/95/98)

بطور معمول با فشار دادن کلید هایCtrl+ALt+Delete لیست فایلهای در حال اجرا نمایش داده می شود . با استفاده از این ویژگی ترکیب کلیدهای مزبور عمل را ه اندازی مجدد سیستم را به اجرا در خواهد آورد .
فایلSystem.iniرا از پوشه ویندوز یافته و آن را بوسیله برنامهNotepadباز کنید .
در قسمت [386Enh] مقدار "KybdReboot" را ایجاد کرده و مقدار آن را برابر "True" قرار دهید تا سیستم با فشار دادن کلید هلی فوق مجددا راه اندازی شود و یا برابر "False" قرار دهید تا لیست وظایف مربوط به فایل ها نشان داده شود .برای مثال :

[386Enh]


KybdReboot=False

 برای اعمال تغییرات سیستم را مجددا راه اندازی کنید .


این مقدار در ویندوز 3.1 و95 و بالاتر بطور پیش فرض برابرFalse می باشد . 

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.
مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت