کسب عنوان جوان برتر نخبه استان آذربایجان غربی توسط مسئول تبیان آذربايجان غربي

مهندس هادي مختاري مسئول تبيان تبليغات اسلامي آذربايجان غربي در مراسم تجليل از نخبگان جوان و قهرمانان ورزشي استان آذربايجان غربي که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربايجان غربي برگزار شد، عنوان جوان برتر و نخبه علمي را کسب کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب عنوان جوان برتر نخبه استان آذربایجان غربی توسط مسئول تبیان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

مهندس هادی مختاری مسئول تبیان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از نخبگان جوان و قهرمانان ورزشی  استان آذربایجان غربی که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، عنوان جوان برتر و نخبه علمی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس هادی مختاری مسئول تبیان اداره  کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در همایش تجلیل از نخبگان جوان علمی و قهرمانان ورزشی استان آذربایجان غربی که در شهرستان ارومیه برگزار شد عنوان جوان برتر و نخبه استان آذربایجان غربی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش تولید نرم افزار های رایانه ای کسب کرد.

در این مراسم که با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مدیران ارشد استانی برگزار گردید از جوانان نخبه و قهرمانان برتر ورزشی استان آذربایجان غربی تجلیل شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با تاكید بر ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی و علمی استان گفت: نیروی جوانی، قهرمانی و پهلوانی موتور محركه هر كشوری است كه جوانان ایران اسلامی سرشار از این نعمت الهی هستند.

جلال زاده افزود: كسب این موفقیت ها نتیجه تلاش های شبانه روزی دولت مردان، نخبگان، دانشمندان و ایثارگری های دلاورمردانی است كه توانستند ره صد ساله را در سی و سه سال طی كنند.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت