حجت الاسلام قاضي عسگر در تبیان

حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسگر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج در آستانه تشرف به حرمين شريفين روز چهارشنبه 20 مهرماه از موسسه تبيان بازديد و در جريان فعاليت هاي گوناگون اين موسسه قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی از موسسه تبیان

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج در آستانه تشرف به حرمین شریفین روز چهارشنبه 20 مهرماه از موسسه تبیان بازدید و در جریان فعالیت های گوناگون این موسسه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در این بازدید دکتر طالب پور؛ مدیر عامل موسسه تبیان و برخی از مدیران این موسسه بخش های مختلف تبیان را معرفی نمودند که مقرر گردید از ظرفیت های مختلف مجموعه حج و زیارت که می توان برخوردار شد، طی تعامل و گفت و گو استفاده نمود.

در این بازدید طرح ایجاد شبکه اجتماعی جوانان مسلمان مطرح و مقرر گردید که این شبکه در آینده نزدیک کار خود را آغاز نماید تا از ظرفیت های بین المللی حج بهره کافی برده شود.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج در این بازدید گفت: چنانچه دوستان عربستان، عراق و سوریه همکاری لازم را نماید، می توانیم سالانه یک و نیم میلیون زائر به عمره مفرده و نیم میلیون نفر به عتبات مقدسه عراق و اماکن مذهبی سوریه اعزام نماییم که منوط به آمادگی دول متبوعه آنان است که مقدمات فرودگاهی، مسکن و جابجایی را در اختیار زائران قرار دهند.

در خاتمه نیز مقرر گردید تا طی تفاهم نامه ای مشترک زمینه های همکاری بیشتر فراهم گردد.

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت