تبیان، دستیار زندگی

استقبال زنان از سی سالگی

بحران میانسالی وضعیتی احساسی از شک و اضطراب است که در آن شخص بدلیل درک این که نیمی از دوره زندگی وی گذشته است، ناآرام می‌گردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زنان، سی سالگی، تجربیات، ترس، عاشقی،سلامت جسمی، اعتماد به نفس،روابط عشقی، خانواده ایرانی، بانوی شرقی
این حالت معمولاً بازتاب‌هایی از شیوه‌ای که شخص زندگی‌اش را تاکنون بدان شیوه گذرانده است را شامل می‌شود و معمولاً با احساسی مبتنی بر اینکه به اندازه کافی زندگی وی به سامان نرسیده و نتایج قابل توجهی از آن حاصل نگردیده، همراه است.

بهترین تجربیات زنان می تواند در سی سالگی اتفاق بیفتد

زنان در سی سالگی و در سنین مختلف تجربیات خاص خودشان را دارند. اولین عشق، اولین بوسه، اولین دلشکستگی، یا اولین دیدار... همه و همه در خاطر شما خواهد ماند.
زندگی چرخش اتفاقات و تجربیات انسانها است. بعضی تجربیات مثبت و بعضی دیگر منفی هستند. اما همیشه اولین تجربیات خوب در ذهن جای می گیرند.
مثلا شما اولین مرتبه ای را که سوار هواپیما شدید را حتما به خاطر دارید، یا اولین باری که عاشق شدید؟ مسئله سن و زنان یکی از مسائلی است که ذهنیت هر زنی را به خود مشغول می سازد.
هستند خانمهایی که از پا گذاشتن به ۳۰ سالگی وحشت دارند. به جای ترس از ۳۰ سالگی بهتر است به استقبال این دوره دوست داشتنی بروید.
هر خانمی که در ۳۰ سالگی یا آستانه این سن است نکاتی را باید بداند و رعایت کند. زنان در سی سالگی می بایست لباسهای مناسب و شکیل بپوشند. یک دوست برای همدردی و زمانی که نیاز به گریستن دارند، داشته باشند. یک دوست جهت گذراندن اوقات شادی و شاید یک خرید زنانه داشته باشند.

ارتباطات در زنان در سی سالگی

گاهی برای خود یا دوستانتان هدیه بخرید. این کار شما را راضی نگه می دارد و روابط دوستانه شما را برای همیشه گرم می کند.
دقت کنید که هدایای شما درخور و سزاوار خود و دوستانتان باشند. اگر شاغل نیستید به دنبال یک شغل باشید. یک شغل رضایت بخش و یک رابطه کاری رضایت بخش شما را خشنود نگه می دارد.

سلامت جسمی زنان در سی سالگی

ورزش کردن را فراموش نکنید. هر ورزشی که بلد هستید یا امکانش را دارید در برنامه روزانه خود قرار دهید. به اندام خود رسیدگی کنید تا اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید. به سلامتی جسمی خود حتما اهمیت بدهید.
بیماریها را پشت گوش نیندازید. چند وقت یکبار برای چکاپ به پزشک مراجعه کنید. مصرف میوه و سبزیجات و البته یک رژیم غذایی مناسب شما را خوش اندام و سالم نگه می دارد.

تفریحات زنان در سی سالگی

گذرنامه داشته باشید. شما در این سن باید بتوانید هر زمان که دوست داشتید به یک سفر بروید. تجهیزات سفری خود را کامل کنید. همواره یک همسفر خوب مانند همسر، خواهر یا حتی یک دوست که برای سفر آماده است را داشته باشید.

روابط عشقی زنان در سی سالگی

شما در این سن باید خوب بدانید که با دیگران به خصوص آقایان چگونه برخورد کنید. اگر به عشق مبتلا نشده اید پس آماده یک رابطه صمیمی باشید اگر هم دچار سقوط عشقی شدید از خودتان خوب مراقبت کنید.
رفتار شما در این سن باید بسیار دقیق و سنجیده باشد. تجربیات قبلی شما کمک بزرگی است، از آنها استفاده کنید تا دوباره اشتباه نکنید. سعی کنید در روابط عاطفی خود مانند یک دختر نوجوان عمل نکنید.

تغذیه زنان در سی سالگی

شما باید خوب بدانید بهترین پیتزا در کدام نقطه شهر است. رستورانهای شهر را خوب بشناسید. نیازی نیست که سرآشپز باشید ولی از پخت و پز سررشته داشته باشید.
سعی کنید آشپزی خوبی داشته باشید و گاهی برای خود و مهمانانتان غذاهای فوق العاده آماده کنید. شناخت شما از مواد غذایی و طبخ غذاها یک تجربه است که بی شک تا این سن باید کسب کرده باشید.
تمامی این موارد بخشی از تجربیات یک خانم ۳۰ ساله است. اگر شما به این سن رسیده اید یا در آستانه ۳۰ سالگی هستید این نکات را در نظر داشته باشید. تا زندگی سالم تر و بهتری را در ۳۰ سالگی تجربه کنید.
منبع : مجله دلگرم
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.