مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بلاغ المبین اردبیل از گرامی داشت حماسه عظیم 9 دی در تبیان اردبیل خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گرامی داشت 9 دی در تبیان اردبیل

9 دی

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بلاغ المبین اردبیل از گرامی داشت حماسه عظیم 9 دی در تبیان اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، آزاده ملکی در مصاحبه ای گفت: سایت تبیان اردبیل به مدت 7 سال متوالی است که مطالب دینی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و... را به کاربران ارائه می دهد و افتخار دارد که از پربازدید ترین سایت ها در فضای مجازی می باشد.

وی گفت: در این سایت در مناسبت های ملی و مذهبی مطالب مختلفی درج می‌شود که شامل مقاله، سخن روز، حدیث روز، اخبار و گزارش های برگزاری مراسم، می باشد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بلاغ المبین به گرامی داشت 9 دی در تبیان اردبیل اشاره کرد و افزود: در هفته بصیرت و گرامی داشت حماسه 9 دی مطالب مرتبط با این مناسبت درج شده است که شامل مقالات با موضوعات فتنه چیست؟، معرفی فتنه سازان، عوامل فتنه و زمینه سازان فتنه چه کسانی اند؟، خطبه 50 نهج البلاغه؛ فتنه و فتنه گران را اینگونه معرفی کرده است، علل و زمینه وقوع حماس 9 دی، خود آگاهی با توجه به فطرت، زمان آگاهی با نگاه به آینده و... .. درج اخبار و گزارش اجرای برنامه ها و مراسم هفته بصیرت در استان اردبیل، برگزاری مسابقه هفتگی با موضوع بصیرت و... می باشد.

ملکی به بخشی از مطالب مندرج در سایت تبیان اردیبل در خصوص 9 دی اشاره کرد و گفت: در خطبه 50 نهج البلاغه؛ حضرت علی (ع) فتنه و فتنه گران را اینگونه معرفی کرده است: همانا آغاز پدید آمدن فتنه ها، پیروی خواهش های نفسانی است. بدعت هایی در احکام آسمانی، بدعت هایی که کتاب خدا آن را نمی پذیرد و گروهی از گروه دیگریاری خواهند تا بر خلاف دین خدا، اجرای آن را بر عهده گیرند. پس اگر باطل با حق در نیامیزد حقیقت جو آن را شناخت و اگر حق به واسطه باطل پوشیده نشود برای دشمنان دیگر مجال طعنه زدن باقی نمی ماند. لیکن اندکی از حق و باطل به هم می آمیزد، آنگاه شیطان فرصت می یابد و حیلت خواهد نمود تا بر دوستان خود چیره شود و از راهشان منحرف نماید. اما آنان که لطف حق را در یافته باشند، نجات یابند و راه حق را برخواهند گزید.

گفتنی است، علاقمندان می توانند برای مطالعه این مقالات به آدرس www.tebyan-ardebil.ir مراجعه کنند.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی


آخرین مطالب روابط عمومی:

 

- اعمال به ظاهر کوچک و ثواب‎های بسیار بزرگ در تبیان

- راهنمای جیبی کتوابخوانی در تبیان

- خصلت ها و طرز فکر اهل کتاب در تبیان

- تعبیر ستون های آسمانی در تبیان

- تاثیر مطالعه در عملکرد ذهن