کافی شاپ های حرفه ای از کدام دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز استفاده میکنند؟

پیشرفت های جدید در فناوری ، امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که قهوه با کیفیت بهتر را میل کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :



قهوه بخشی جدایی ناپذیر از معیشت ما شده است و در عین حال علاقه ما به قهوه با کیفیت برتر افزایش یافته است. به طوری که امروزه استفاده از دستگاه قهوه ساز اداری برای افزایش نرخ بهره وری ، انگیزه و میزان شادی کارکنان واجد شرایط است ، در حالی که استرس محیط کار را نیز کاهش می دهد و سرمایه گذاری شایسته ای برای انجام هر تجارت در مقیاس کوچک یا بزرگ است. در عین حال برخی از افراد تمایل دارند برای نوشیدن انواع قهوه به کافی شاپ مراجعه کنند و ساعتی از روز خود را در کافه سپری کنند.


پیشرفت های جدید در فناوری ، امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که قهوه با کیفیت بهتر را میل کنید. اگر دارای یک کافی شاپ هستید و تمایل دارید کسب و کار خود را حرفه ای کنید ، اکنون وقت آن است یک دستگاه قهوه ساز دلونگی و یا اسپرسوساز دلونگی حرفه ای تهیه کنید.  راهنمای گام به گام ما به شما کمک می کند تا قهوه ساز مناسب را برای کسب و کار خود پیدا کنید ، از اطلاعات مربوط به انواع دستگاه های قهوه ساز موجود در بازار ، تا نکاتی در مورد نحوه مراقبت و تأمین بودجه دستگاه خود.

کافی شاپ های حرفه ای از کدام قهوه ساز استفاده می کنند؟

وقتی همه چیز در اطراف ما خیلی سریع تغییر می کند ، و به نظر می رسد دستیابی به آن غیرممکن باشد ، ما فقط می توانیم به چیزهایی بپردازیم که از نظر ما بی زمان هستند و از قبل شناخته شده اند. یکی از این موارد بدون شک قهوه است. فناوری هایی که در تهیه و ارائه قهوه نقش دارند ، دائما در حال پیشرفت هستند. دستگاه های قهوه ساز پا به عرصه صدها ابزار دم کافی شاپی گذاشته اند. بنابراین ، مسئله چگونگی انتخاب دستگاه قهوه ساز حرفه ای مناسب کافی شاپ و همچنین معیارهایی که باید مورد توجه قرار گیرند بدون دریافت مشاوره و راهنمایی ، برای شما کمی دشوار خواهد بود. در بازار ، انواع مختلفی از دستگاه های قهوه ساز وجود دارد که از نظر روش تهیه و از این رو قیمت آنها متفاوت است. ساده ترین راه معرفی این نوع تجهیزات کافی شاگی، بررسی مزایا و معایب آنها است ، بنابراین می توانید تصمیم خود را بگیرید و دستگاهی متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید.


لازم به ذکر است که اولین قدم برای هر کافی شاپ حرفه ای تهیه دانه های قهوه است که به نوشیدنی های شما طعم متمایز و تازه ای بدهد و برند شما را معرفی کند. مرحله دوم انتخاب دستگاه قهوه ساز حرفه ای است که به شما امکان می دهد آن دانه های قهوه آُسیاب شده را به لاته ، موکا ، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص تبدیل کنید. این نوشیدنی های مبتنی بر اسپرسو نه تنها مشتریان را به خود جلب می کند ، بلکه درآمد شما را بیش از فروش فنجان قهوه افزایش می دهد. در حالی که تجهیزات دست دوم برای خرید وجود دارد ، خرید دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز جدید توصیه می شود زیرا اصلی ترین کار و تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ شما خواهند بود.

قهوه ساز دلونگی ویژگی ها و قابلیت های آن

قهوه سازهای فیلتر دار اتوماتیک گزینه مناسبی برای کافی شاپ های حرفه ای هستند. همان طور که می دانید بخش زیادی از فروش هر کافی شاپ را قهوه سیاه تشکیل می دهد. به همین دلیل در یک کافی شاپ حرفه ای باید چند عدد قهوه ساز فیلتردار خوب وجود داشته باشد. قهوه سازهای مورد استفاده در کافی شاپ حرفه ای برای اینکه بتوانند در طول روز مقدار زیادی قهوه درست کنند باید قوی و بادوام باشند به علاوه از سرعت بالایی برخوردار باشند تا از عهده حجم بالای تقاضا بر بیایند. به علاوه همه کافی شاپ را برای میل کردن اسپرسو انتخاب نمی کنند.
قهوه ساز دلونگی مشترک ترین برند در بین تمام کافی شاپ های حرفه ای می باشد و این برند حتی محصولات مناسب برای خانه و محل کار و شرکت را نیز ارائه می کند اما بدلیل اینکه تا سالیان سال می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید بدون خرابی یا اینکه طعم نوشیدنی آن تغییر کند تبدیل به یک برند بسیار قابل اعتماد در کل جهان شده است.


مشخص است که کافی شاپ بدون ارائه قهوه و اسپرسو، نیمی از مشتریان خود را از دست خواهد داد. اسپرسو بیشترین طرفدار را در بین علاقه مندان به قهوه دارد. در قهوه فروشی ها یا کافی شاپ های حرفه ای داشتن یک دستگاه حرفه ای اسپرسوساز دلونگی الزامی است. دستگاه قهوه ساز، برای تولید انواع قهوه دم کردنی به کار شما خواهد آمد. در ادامه به معرفی دو مدل محبوب قهوه ساز دلونگی میپردازیم :

دستگاه قهوه ساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM 23.260 B

روز خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه با کیفیت در یک کافی شاپ حرفه ای آغاز کنید. قهوه ساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM 23.260 B به راحتی از قهوه ریز آسیاب شده برای ایجاد یک نوشیدنی خوشمزه با رنگی زیبا و تیره و رایحه ای نشاط آور استفاده می کند. این مدل با فشار 15 بار کار می کند. بنابراین شرایط لازم برای تهیه قهوه اسپرسوی با کیفیت در سطح کافی شاپ حرفه ای را برآورده می کند. کنترل این دستگاه ساده است. کافی من با استفاده از صفحه نمایش یکپارچه قهوه مورد نظر شما را انتخاب می کند. به لطف استفاده از یک سیستم بسیار مدرن ، می توانید همزمان دو قهوه دم کنید. البته ، طیف وسیعی از تنظیمات در دسترس است. با خرید دستگاه قهوه ساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM 23.260 B یک فنجان قهوه با کیفیت به مشتریان خود بدهید. این دستگاه قهوه ساز با استفاده از ورودی برق به اندازه 1450 وات کار می کند و دارای سیستم نظافت خودکار است. قهوه ساز اتوماتیک De'Longhi Magnifica Cappuccino ECAM 23.260 B مجهز به بخار می باشد.


دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل ECAM 350.15 B

این قهوه ساز دینامیکا تقریباً هر نوع قهوه ای درست می کند. با تنظیم قدرت ، دما و رایحه مناسب قهوه ، می توانید به راحتی نوشیدنی مورد نظر مشتری را آماده کنید. دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل ECAM 350.15 B قادر به دم آوری هر دو نوع قهوه آسیاب شده و دانه های قهوه می باشد. علاوه بر این می تواند همزمان دو فنجان اسپرسو تهیه کند. طراحی مدرن پویا این قهوه ساز زیبا ، مکمل هر کافی شاپ حرفه ای خواهد بود.
از فناوری مدرن استفاده می کند. هر بار که دستگاه روشن و خاموش می شود ، دستگاه قهوه خود را آبکشی می کند و در صورت نیاز به رسوب زدایی به شما هشدار می دهد. شما می توانید گزینه های پیشرفته را در منو پیدا کنید - می توانید فیلتر آب نصب کنید ، سختی آب را تنظیم کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. علاوه بر این، آمار تعداد نوشیدنی های ساخته شده به طور خودکار در حافظه دستگاه قهوه ذخیره می شود. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
دلونگی از برند های شناخته شده در صنعت قهوه سازها محسوب شده و کیفیت آن برتری زیادی نسبت به سایر تولیدات این گروه کالایی دارد. جهت ثبت سفارش به سایت  دلونگی با آدرس https://delonghi-ir.com مراجعه بفرمائید یا از طریق شماره تماس ۱۸ ۲۵ ۶۳ ۲۲ - ۰۲۱  سفارش خود را نهایی کنید.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت