تبیان، دستیار زندگی

ارزانترین و بهترین برچسب دنیا اینجاست!!!

در مورد کاربرد و آشنایی با برچسب اموال و لیبل ژله‌ای باید بگوییم که برچسب‌های اموال در شرکت‌ها و محل‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای این برچسب‌ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برچسب
برچسب‌ها با توجه به نوع کاربری و نیاز افراد در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسند. برچسب‌ها علاوه بر ابعاد و طرح دارای متریال‌های مختلفی هم هستند. از جمله آنها می‌توان به پلی‌استر فویلی و برچسب‌های قابل جابجایی اشاره کرد. هر یک از مشتریان می‌توانند با توجه به نیازها و بودجه خود برای خرید این برچسب‌ها اقدام کنند. مهم‌ترین دسته‌بندی برچسب اموال است که نوع کاربری آن متفاوت می‌باشد. دارای انواع گوناگونی است. در این مطلب به آشنایی با برچسب اموال و لیبل ژله‌ای می‌پردازیم. برچسب‌های اعمال عموماً در سازمان‌ها و مکان‌های عمومی مانند کتابخانه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها استفاده می‌شوند و ماهیت وجود این نوع اتیکت این است که از سرقت اموال جلوگیری شود و در صورت این اتفاق بتوان وسایل را پیگیری کرد. برچسب اموال به هر یک از وسایل، هویت مستقل می‌دهند.

لیبل‌های ژله‌ای در دسته برچسب‌هایی هستند که ظاهری برجسته و گنبدی شکل مانند ژله دارند. چسبندگی آنها بسیار مناسب است. روی این برچسب‌ها می‌توان نوشته‌ها، فونت‌های مختلف و تصاویر گرافیکی زیادی را حک کرد و معمولاً برای مارک و برند کالاهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لیبل‌ها بسیار محکم و شفاف هستند. به این نکته توجه داشته باشید که اگر لایه رویین آن بسیار نرم، بسیار خشک و شکننده باشد مرغوب نیستند. این لیبل‌ها توسط چاپگرهای مخصوص و در اشکال ابعاد مختلف تولید می‌شوند و ساخت منحصر به فردی دارند. در زمینه‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. استیکرها عموماً برای فروش محصولات و جذب مخاطبان استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های برچسب‌های اموال و لیبل ژله‌ای

در مورد ویژگی‌ها و آشنایی با برچسب اموال و لیبل ژله ‌ای باید بگوییم که این لیبل‌ها جزء مقاوم‌ترین و ماندگارترین انواع برچسب‌ها هستند. از این رو می‌توان برای تبلیغات محصولات و برندهای مختلف از آنها استفاده کرد. لیبل‌های ژله‌ای به عنوان برچسب اموال هم استفاده می‌شوند. استیکرهای ژله‌ای در برابر نور خورشید و اشعه‌های مضر مقاومت بالایی دارند. با گذشت زمان در مقابل تابش مستقیم نور خورشید دچار رنگ پریدگی و آسیب دیدگی نمی‌شوند.

این استیکرها می‌توانند دماهای بسیار بالا را نیز تحمل نمایند و در شرایط دمای متفاوت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در تولید این نوع استیکرها از پلی اورتان درجه یک استفاده می‌کنند. برای همین این محصول دچار زردی نمی‌شود و همیشه شفاف و سفید خواهد ماند. در برابر آسیب با اجسام نوک‌تیز، ضربه و فشار به سرعت خود را ترمیم می‌کنند و به حالت اولیه باز می‌گردند. در مقابل رطوبت هم مقاوم هستند؛ برای همین در محیط‌های مرطوب که از سطح جدا شوند به کار می‌روند. استیکرهای ژله‌ای خاصیت غیر حل شوندگی در آب و محموله‌های شیمیایی را دارند. در افزایش طول عمر و حفظ کیفیت محصول نقش بسزایی دارند.
برچسب
برچسب اموال: برچسب اموال عموماً برای وسایل مورد نظر برای فروش چسبانده می‌شوند. چسبندگی آنها بسیار بالاست و در انواع خرد شونده و غیر خرد شونده تولید می‌شوند. لیبل‌های خرد شونده پس از کندن برچسب از محل، مشاهده می‌کنید که تکه تکه می‌شود و به عبارتی از بین می‌رود. استفاده از لیبل اموال جزء ابزار ضروری برای اکثر سازمان‌هاست. برخی از افراد بر این باورند که باید برچسب اموال را بر جای دور از دید بچسبانند اما اشتباه است.

برچسب‌های اموال باید از متریال قابل تخریب ساخته شوند. برای بهره‌گیری از این ویژگی باید برچسب‌های اموال در محل قابل مشاهده قرار بگیرند. ایده آل‌ترین نوع این برچسب‌ها این است که از متریال غیر قابل جدا و غیر قابل پاک شدن تولید شوند و باید چسب قوی داشته باشند. به طوری که تقریباً غیر قابل جدا شدن از سطح باشند. زمانی که از این برچسب‌های اموال استفاده می‌کنید لیست افرادی که به هر یک از اموال دسترسی دارند را داشته باشید تا در بروز مشکل بتوانید بررسی لازم را انجام دهید. در ادامه بیشتر به آشنایی با برچسب اموال و لیبل ژله‌ای می‌پردازیم.

کاربرد و آشنایی با برچسب اموال و لیبل ژله‌ای

در مورد کاربرد و آشنایی با برچسب اموال و لیبل ژله‌ای باید بگوییم که برچسب‌های اموال در شرکت‌ها و محل‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای این برچسب‌ها می‌توان استفاده از آنها بر روی کامپیوتر، لپ‌تاپ و تجهیزات مشابه اشاره کرد. کامپیوترها اغلب دارای یک کیس و یک مانیتور هستند که شما باید برای هر بخش به طور مجزا برچسب اموال تهیه کنید. برای مانیتورها برچسب را در قسمت پشتی بچسبانید تا به راحتی قابل دسترس باشند تا بتوان با یک اسکنر دستی آن را اسکن کرد. برای کیس‌ها، برچسب را روی درز درب بگذارید که در صورت باز شدن درب متوجه آن شوید.

برای لپ‌تاپ‌ها هم بهتر است آن را در قسمت زیرین بچسبانید. علاوه بر این‌ها از این برچسب‌ها برای مبلمان اداری، قفسه‌های اداری و میز و صندلی هم استفاده می‌شود. این وسایل جز اموال شرکت‌ها و سازمان‌ها محسوب می‌شوند و در صورت وارد شدن صدمه به آنها باید اطلاعات کافی داشت. برای چسباندن لیبل به انواع اقسام قفسه‌ها، ساختمان‌ها و کتابخانه‌ها، آن ها را به گوشه سمت راست و در بالاترین قسمت بچسبانید. برای صندلی‌ها و کاناپه‌ها هم بهتر است آن را بر روی قسمت تکه گاه و گوشه سمت راست بالا یا در وسط پشتی قرار دهید. برای لوازم اداری و لوازم آشپزخانه‌ای نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
برچسب
لیبل ژله‌ای: لیبل‌های ژله‌ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل قیمت مناسب بسیار پرکاربرد هستند. این لیبل‌ها با گذشت زمان همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند و در محیط‌های داخلی و خارجی هم قابل استفاده هستند. عوامل جوی کوچک‌ترین تاثیری بر روی کیفیت آنها بر جای نمی‌گذارد. بازار کار برچسب ژله‌ای برای تمامی برندها و صنایع مناسب است و تاثیری که این لیبل‌ها در زیباسازی محصول دارند انکار ناپذیر است.

سخن پایانی

در این مطلب به آشنایی با برچسب اموال و لیبل ژله‌ای پرداختیم هر کدام از این لیبل‌ها در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. لیبل‌های ژله‌ای و برچسب اموال هر کدام دارای مزایای متعددی هستند که در این مطلب در مورد آنها صحبت کردیم. قطعاً برای داشتن نتیجه بهتر باید از به مراکز معتبری مراجعه کنید که تمامی برچسب‌های آنها با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.