تبیان، دستیار زندگی

 دستگاه پلاسما با کیفیت منحصر به فرد و عملکرد مطمئن از کجا بخریم؟

زیبایی چهره و طراوت و جوانی پوست یکی از مواردی است که بر روی اعتماد به نفس و کیفیت زندگی افراد تاثیرگذار است. پوست زیبا و شاداب اولین نکته‌ای است که افراد در مواجهه با یکدیگر نظاره می کنند و از آن احساس خوب یا بد می‌گیرند. برخی افراد به دلیل مشکلات پوستی یا برخی آسیب‌هایی که به دلیل برخی حوادث روی پوست آنها ایجاد شده است همواره با این مشکل مواجه هستند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند بنابراین به دنبال راهکاری موثر برای رفع مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست خود می‌گردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زیبایی چهره و طراوت و جوانی پوست یکی از مواردی است که بر روی اعتماد به نفس و کیفیت زندگی افراد تاثیرگذار است. پوست زیبا و شاداب اولین نکته‌ای است که افراد در مواجهه با یکدیگر نظاره می کنند و از آن احساس خوب یا بد می‌گیرند. برخی افراد به دلیل مشکلات پوستی یا برخی آسیب‌هایی که به دلیل برخی حوادث روی پوست آنها ایجاد شده است همواره با این مشکل مواجه هستند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند بنابراین به دنبال راهکاری موثر برای رفع مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست خود می‌گردند.

گاه برخی افراد دست به دامان جراحی زیبایی شده و پوست خود را زیر تیغ جراحان زیبایی می سپرند. هرچند این روش نیز ممکن است جوان سازی پوست را باعث شود ولی عوارض جانبی بسیار زیادی در آینده برای فرد به دنبال خواهد داشت. یکی از روش‌های غیر تهاجمی که در چند سال اخیر به منظور جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گرفته و نتایج قابل قبولی از آن کسب شده است، پلاسماتراپی می‌باشد. در ادامه این نوشتار در خصوص این روش درمانی و ویژگی‌های دستگاه پلاسما توضیحات بیشتری ارائه می‌دهیم.
دستگاه پلاسما

دستگاه پلاسماتراپی چیست؟

پلاسماتراپی یک روش غیر تهاجمی برای جوان سازی و شادابی پوست انسان می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان بدون بیهوشی و عوارض جانبی فرایند جوان سازی پوست، لیفت پوست، رفع خطوط و افتادگی در نواحی مختلف پوست و همچنین رفع مشکلات مو را انجام داد. پلاسماتراپی به وسیله دستگاه پلاسما انجام می‌شود و توانسته در سال‌های اخیر نتایج بسیار موثری را به دنبال داشته باشد به گونه‌ای که امروز بسیاری از افرادی که به دنبال جوان سازی پوست هستند، از دستگاه پلاسما استقبال بی‌نظیری می‌کنند.

پلاسما چیست؟
پلاسما حالتی از ماده است که علاوه بر حالت جامد، مایع و گاز حالت چهارم ماده شناخته می‌شود. پلاسما گاز یونیزه شده‌ای است که می‌توان آن را خنثی دانست و زمانی که افزایش می‌یابد موجب می‌شود تا انرژی مولکول‌ها افزایش یابد‌. پلاسما باعث می‌شود تا لایه سطحی پوست که اپیدرم نامیده می‌شود از حالت جامد به گاز تبدیل شده و با جمع شدن لایه زیرین پوست فرایند جوان سازی پوست و تولید کلاژن و الاستین که نقش بی‌بدیلی در جوان سازی، سفتی و حالت انعطاف‌پذیری پوست بر عهده دارند، آغاز گردد. پلاسما را یک فیزیک دان انگلیسی در سال ۱۸۷۹ میلادی به نام سر ویلیام کروکس زمانی که ویژگی‌های ماده در تخلیه الکتریکی را مورد بررسی قرار داده بود شناسایی کرد و پیشنهاد داد که این حالت به عنوان حالت چهارم ماده نامگذاری شود که بعدها این اکتشاف در صنایع پزشکی و زیبایی پوست مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کاربردهای پلاسماتراپی در کجاست؟

تاثیر پلاسماتراپی بر جوانسازی پوست
با استفاده از روش پلاسماتراپی می ‌توان به جوان سازی پوست و رفع چین و چروک‌های پوستی پرداخت. در پلاسماتروپی با تحریک مولکول‌های پوست موجب تولید کلاژن پوست شده و به مرور زمان شاهد خواهیم بود که پوست شروع به جوان سازی نموده و سفت‌تر و شاداب‌تر می‌شود.

رفع چین و چروک پلک چشم
افرادی که از چین و چروک ایجاد شده بر روی پلک خود یا ایجاد پف زیر چشم‌ها، ناخرسند هستند می‌توانند با استفاده از پلاسماتراپی بافت‌های پلک را جمع و سفت نمایند. این روش برای به حداقل رساندن چین و چروک و پف زیر چشم تاثیرات مطلوبی از خود نشان داده است.

رفع خط خنده
یکی دیگر از کاربردهای پلاسماتراپی رفع خطوط خط خنده و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می‌باشد. در این روش با انتقال حرارت به نقاط زیرین پوست در اطراف ناحیه مورد نظر فرایند کلاژن سازی آغاز می‌شود و شاهد جوان سازی پوست خواهیم بود.

کاهش جوش و لک‌های قرمز پوست
پلاسماتراپی در کاهش جوش و جای زخم‌ها و همچنین رفع لک‌های قرمز پوست که ممکن است بر اثر سوختگی یا تابش نور خورشید به وجود آمده باشد، با افزایش تولید کلاژن و الاستین تاثیر به سزایی داشته و موجب روشن و صاف شدن پوست می‌شود.

پلاسماتراپی ناحیه واژن
یکی از کاربردهای بسیار موثر پلاسماتراپی، در درمان عفونت واژن خانم‌ها می‌باشد. پلاسماتراپی با تولید گاز دی اکسید کربن موجب ضدعفونی شدن ناحیه عفونی شده و مشکلات عفونت واژنی را مرتفع می‌سازد. همچنین با پلاسماتراپی می‌توان خشکی و آتروفی واژن که به دلیل افزایش سن در برخی خانم‌ها به وجود می‌آید را رفع کرد.
صندلی مگنت تراپی
درمان بی‌اختیاری ادرار
گاهی اوقات بی‌اختیاری ادرار به دلیل نازک شدن مجاری ادراری اتفاق می‌افتد. در روش پلاسماتراپی می‌توان ناحیه‌های نازک شده را با استفاده از تحریک لایه‌های پوستی و تولید کلاژن ترمیم کرد تا مشکل بی‌اختیاری ادرار برطرف گردد. دستگاه دیگری که در درمان بی‌اختیاری ادرار بسیار تاثیرگذار است صندلی مگنت تراپی می باشد.

پلاسماتراپی برای رفع ریزش مو
از پلاسماتراپی در درمان کاهش ریزش مو نیز استفاده می‌شود. تولید کلاژن و تقویت بافت پوست موجب می‌شود تا از ریزش موی بیشتر جلوگیری شود.

دستگاه پلاسما با کیفیت منحصر به فرد و عملکرد مطمئن از کجا بخریم؟

مجموعه ناریاتک تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی و صنعتی از جمله دستگاه پلاسماست که این تجهیزات را با کیفیت منحصر به فرد و عملکرد درخشان تولید و روانه بازار پزشکی و زیبایی نموده است. شرکت ناریاتک علاوه بر دستگاه پلاسما در زمینه تولید دستگاه آر اف فرکشنال و همچنین صندلی مگنت تراپی فعالیت می‌کند. دستگاه کربوکسی این شرکت کیفیت متمایز داشته در صنعت زیبایی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. از ناریاتک می‌توانید دستگاه هایفو با کیفیت مطمئن و متمایز تهیه کنید. مجموعه تجهیزات پزشکی و صنعتی شرکت ناریاتک در کلاس جهانی به تولید رسیده و استاندارد ملی را با موفقیت گذرانده است. با خرید دستگاه پلاسما از شرکت ناریاتک و عملکرد بی‌نظیر آن رضایت مشتریان خود را تضمین کنید.

ویژگی‌های دستگاه پلاسما شرکت ناریاتک

این دستگاه دارای چهار هند پیس مختلف می‌باشد و دارای منوی تخصصی برای ۹ فیلد پزشکی و بیش از ۱۰۰ کاربرد کالیبره شده می‌باشد.

دستگاه پلاسما شرکت ناریاتک دارای متغیرهای شدت پلاسما عمق نفوذ و رنگ پوست در هند پیس گرم بوده و تنها دستگاهی است که دارای متغیرهای شدت پلاسما و جریان گاز در هند پیس سرد و هوا می‌باشد.

دستگاه پلاسما این شرکت دارای مانیتور با وضوح تصویر بسیار بالا فول اچ دی و خدمات پس از فروش ۲۴ ساعت می‌باشد.