اعلام نتایج برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تبیان

تعلیم و تربیت مانند بسیاری از فناوری‌ های نوین، در تلاش است که از همه توان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در جهت منافع نظام‌ های آموزشی بهره بگیرد. در این راستا قریب به دو دهه میزان بهره‌ مندی و رشد این فناوری در نظام‌ های آموزشی از طریق شاخص‌ های کمی و سخت‌ افزاری، مانند نسبت تعداد رایانه‌ ها به دانش‌ آموزان، زیر ساخت‌ ها، میزان دسترسی به اینترنت و مانند آن‌ ها در مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موسسه فرهنگی و اطلاع‌ رسانی تبیان با هدف ایجاد شادابی و استفاده از توان معلمان و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا، نخستین «جشنواره تولید محتوای الکترونیکی» را برگزار کرده است. پس از داوری و بررسی پروژه های ارائه شده، 5 گروه از آن ها به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

اهداف این جشنواره توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان، دانش‌ آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌ های الکترونیکی یادگیری، تولید مواد و رسانه‌ های یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش‌ آموزان و استفاده از آن‌ ها در فرایند تدریس، زمینه‌ سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی‌سازی مواد و منابع متنوع یادگیری، توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌ برداری از مواد و رسانه های یادگیری، مراکز و منابع متنوع یادگیری و همچنین ایجاد زمینه استفاده از مواد و رسانه‌ های آموزشی مبتنی برفناوری‌ های آموزشی در فرآیند یاددهی و یادگیری می باشد.

اسامی برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تبیان به شرح زیر اعلام می‌شود:

ردیف نام صاحب اثر مشخصات صاحب اثر عنوان طرح
1 میترا محمدی شمس آبادی آموزگار از فلاور جان اصفهان آهنربا در زندگی
2 مرضیه زوار از استان گیلان آموزش فارسی
3 محیا قندهاری دانش آموز رفتار اتم ها با یکدیگر
4 ناصر محمدی آموزگار از بوشهر مطالعات و سرگرمی
5 دانا پاچیده  کردستان شهرستان مریوان محتوای الکترونیکی بازیافت

 
دبیرخانه جشنواره
آدرس دبیرخانه: تهران - بلوار کشاورز - خیابان نادری - جنب حجت دوست - پلاک 12 - طبقه اول - مرکز ترنج
تلفن: 81202311، 81202428
پست الکترونیکی: project@tebyan.com

بخش ترنج تبیان
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت