آموزش و پرورش، قوی ترین دستگاه حاکمیتی کشور از حیث مخاطب

مدیرکل دفتر سخنگو و حوزه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، آموزش و پرورش را قوی ترین دستگاه های حاکمیتی کشور از حیث مخاطب قلمداد کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش و پرورش، قوی ترین دستگاه حاکمیتی کشور از حیث مخاطب

تاکید رئیس جمهور بر پاسخگویی سریع به افکار عمومی

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

مدیرکل دفتر سخنگو و حوزه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، آموزش و پرورش را قوی ترین دستگاه های حاکمیتی کشور از حیث مخاطب قلمداد کرد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی قمصریان عصر امروز با حضور در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه ستادی و استان های کشور در باشگاه فرهنگیان تهران گفت:  آموزش و پرورش مخاطبان مهمی دارد که اولین آن معلمان و بدنه آموزش وپرورش، دوم  دانش آموزان و ذی نفعان و سپس اولیا و خانواده ها هستند.

وی با تاکید بر ارتباط و تعامل  قدرتمند آموزش و پرورش با این مخاطبان بیان کرد: آموزش و پرورش، رکن کارآمدی نظام است که  البته به موازات آن می تواند با آسیب های جدی  نیز مواجه شود. 

قمصریان به دلایل حساسیت و پیچیدگی آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: رشد تکنولوژی، استفاده از رسانه های هوشمند، دسترسی فوق العاده  مردم به رسانه های نوین، دخالت عوامل خارج از نظام تعلیم و تربیت و... از جمله دلایل حساسیت و پیچیدگی نهاد تعلیم و تربیت هستند .

وی با اشاره به جایگاه کارگزاران روابط عمومی بیان کرد : در درجه اول  روابط عمومی ها باید در جهت ارتقای جایگاه خود تلاش و این مهم را به روسای دستگاه اجرایی تفهیم نمایند.

مدیرکل حوزه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بر پاسخگویی سریع  به افکار عمومی به عنوان مطالبه رئیس جمهور تاکید کرد.

 

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت