چگونه یک دستفروش میلیاردر شد؟!

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات «کار و دانشگاه» سه کتاب با عنوان های «قطار جادویی1 داستانی که به واقعیت پیوست»، «آپارتمان شما چه کاره است؟» و «طاهره جوان سمبل خود باوری» نوشته مهندس علی زارعی، مدرس خلاقیت و کار آفرینی از مجموعه داستان ها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یک دستفروش میلیاردر شد؟!

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) انتشارات «کار و دانشگاه» سه کتاب با‌ عنوان‌های «قطار جادویی1 داستانی که به واقعیت پیوست»، «آپارتمان شما چه ‌کاره است؟» و «طاهره جوان سمبل خود‌‌باوری» نوشته مهندس علی زارعی،‌ مدرس خلاقیت و کار‌آفرینی از مجموعه داستان‌های کار‌آفرینی را منتشر کرده است.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان

کتاب «قطارجادویی1(داستانی که به واقعیت پیوست)» با محوریت، تحولی جدید در کارآفرینی و اشتغال کشور به موضوعاتی مانند آموزش کار‌آفرینی، کار‌گاه‌‌های کار‌آفرینی و ایجاد اشتغال پرداخته شده است. «نمودار موفقیت»، «ملاقات با مرد هزار ساله»،‌ «دستفروشی که میلیاردر شد!»، «ریسک‌پذیری»، «کار‌‌‌گروهی»، «هوش مالی» و«رقیبان کسب‌و‌کار» از جمله فصل‌های این کتاب 16 فصلی است.

داستان قطار جادویی نزدیک طی سال‌های 1391 و 92 به‌صورت سسلسه‌وار در نشریه «پنجره خلاقیت» چاپ شده است. مجموعه این داستان‌ها با نظر مولف در نهایت به‌صورت کتاب منتشر شد.      

«قطارجادویی1(داستانی که به واقعیت پیوست)» با شمارگان یک‌هزارنسخه 270 در صفحه به بهای 21 هزار تومان منتشر شده است.

«آپارتمان شما چه ‌کاره است؟» نیز در 14 فصل تدوین شده است. نویسنده در تشریح اهداف تالیف، این کتاب را محتوایی برای آشنا کردن مخاطبان با مشاغل گوناگون، دارای نکاتی درباره کارآفرینی و موفقیت معرفی و شیوه‌ای را برای کسانی که می‌خواهند درباره مشاغل مختلف پژوهش کنند ارائه کرده است. «آپارتمان شما چه ‌کاره است؟» نیز مانند کتاب نخست، نویسنده با قلم داستانی اهداف آموزشی خود را دنبال می‌کند.

«آپارتمان شما چه ‌کاره است؟» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 55 صفحه، به بهای سه‌هزار و 500 تومان منتشر شده است.

 

«طاهره جوان، سمبل خود‌‌باوری» کتاب دیگر زارعی است. نویسنده در این کتاب، موفقیت طاهره جوان را به‌عنوان یک صاحب‌ تجربه با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

«طاهره جوان، سمبل خود‌‌باوری» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 16 صفحه، به‌بهای سه‌هزار و 500 تومان منتشر شده است.


منبع : خبرگزاری کتاب ایران (IBNA) - آخرین عناوین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت