دوره های آموزشی ویژه متقاضیان ازدواج

بخش همسان گزینی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به تمامی متقاضیان ازدواج خود که ثبت نامشان در این بخش نهایی شده و مراحل مصاحبه حضوری و آزمون های روانشناختی را گذرانده اند؛ بسته های آموزشی خود را ارایه می دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 دوره های آموزشی ویژه متقاضیان ازدواج

بخش همسان گزینی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به تمامی متقاضیان ازدواج خود که ثبت نامشان در این بخش نهایی شده و مراحل مصاحبه حضوری و  آزمون های روانشناختی را گذرانده اند؛ بسته های آموزشی  که محتوای آن با همکاری  گروهی  از روانشناسان متخصص از جمله آقای دکتر محمود گلزاری و همکارانشان تهیه  شده است را ارایه می دهد.

بخش همسان گزینی تبیان
 
استفاده از این دوره های آموزشی در ارتقاء سطح آگاهی متقاضیان ازدواج نقش عمده ای داشته و در انتخابی آگاهانه و دقیق به ایشان کمک می کند. بخش همسان گزینی تبیان امیدوار است با ارائه این دوره ها گام مهمی در راستای فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه و پایدار برداشته شود.

نحوه استفاده از دوره های آموزشی:

متقاضیان ازدواج برای استفاده از خدمات آموزشی همسان گزینی لازم است بعد از مصاحبه حضوری  با مراجعه مجدد به صفحه ثبت نام و دریافت کد رهگیری وارد پروفایل خود شده و با کلیک کردن بر روی گزینه دوره های آموزشی و  درج نام کاربری و رمز عبور وارد پنل آموزش شوند و محتوای دوره  را مطالعه نمایند؛ پس از هر دوره بر روی گزینه "دوره را گذارنده ام " کلیک کرده تا دوره بعدی برایشان فعال گردد.

 لازم به ذکر است؛ کاربران  قبل از ورود به قسمت دوره های آموزشی بایستی عضو سایت تبیان شوند  و مرورگرشان حتما به روزرسانی شده و قابلیت اجرای فایل های فلش را داشته باشد.

 

ورود به پروفایل

راهنمای عضویت در سایت تبیان


مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت