عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی

آمریکا از این خباثت ها زیاد انجام داده است. فرآیند این هم از سال 76 بوده و امروز ما طرحی را تصویب کردیم امیدواریم درباره مقابله با رژیم صهیونیستی وزارت خارجه با دیپلماسی تهاجمی اقدام کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی

آمریکا از این خباثت ها زیاد انجام داده است. فرآیند این هم از سال 76 بوده و امروز ما طرحی را تصویب کردیم امیدواریم درباره مقابله با رژیم صهیونیستی وزارت خارجه با دیپلماسی تهاجمی اقدام کند.

بخش سیاست تبیان

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کامران نماینده مردم اصفهان با تبریک روز جوان به جوانان کشور اظهار داشت: همه از جوان و جوانان صحبت می کنند اما کاری برای آنان انجام نمی دهند. فقط در تقویم روز جوان ثبت شده است، شغل جوانان و وام ازدواجی که مجلس تصویب کرد بانک مرکزی دبه کرد. واقعا باید بدون شعار به جوانان توجه کرد.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه رژیم خبیث عربستان لیاقت اداره حج را ندارد، تصریح کرد: امروز بخاطر عدم همکاری این حلقه به گوش آمریکایی ما مشکل پیدا کردیم که در یمن و بحرین نیز حمام خون به راه انداخته است و امیدوار هستیم که مرگ این رژیم و مرگ آمریکا روزی فرابرسد.

وی درباره برداشت اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا از این خباثت ها زیاد انجام داده است. فرآیند این هم از سال 76 بوده و امروز ما طرحی را تصویب کردیم امیدواریم درباره مقابله با رژیم صهیونیستی وزارت خارجه با دیپلماسی تهاجمی اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه با اشاره به اینکه درباره برنامه ششم توسعه، احکام دائم و بودجه پیشنهادهایی داشتیم و پیشنهاد ما بیشتر مربوط به محرومان و ایثارگران است، یادآور شد: پولدارها معمولا نفوذ دارند و کاری به ما ندارند گاهی هم نان و آبی می دهند و مشکلات را حل می کنند.

کامران گفت: برای برخی نمایندگان متاسفم که در مجلس حضور پیدا نمی کنند و در رای گیری شرکت نمی کنند، ما تابع اجرای تکلیف هستیم اگر برای رضای خدا فعالیت می کنید جارو کش یا رئیس جمهور بودن فرقی ندارد و همه مثل هم هستند.

نماینده مردم اصفهان درباره تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: ریخت و پاش های موجود را ببینید، سفرهای خارجی که من ناظر آن هستم ادامه دار است، فساد زیاد است، حتی بازرس روغن مالی می شود. فساد هم نرم افزاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا حاکمان بر خود سخت نگیرند اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود گفت: تا کسانی که به هتل عباسی می روند و ریخت و پاش می کنند این سیاست محقق نمی شود، اقتصاد مقاومتی شعار نیست. ما قانون و کار کارشناسی را تاکید می کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی زاینده رود را مسئله ای فراملی دانست و تاکید کرد: بودجه ای به استانداران تعلق گرفت اما خسارت کشاورزان پرداخت نشد. ما توسعه کشت می دهیم اما در جایی مصرف می شود که توجیه ندارد.

کامران، دیدار یکی از خانم ها با بهائیت را محکوم کرد و گفت: بهائیت جریانی صهیونیستی است و قوه قضاییه باید برخورد کند اگر پسر یک چوپان بود زود احضار نمی شد؟ اگر آقازاده ها و خانم زاده دسته گل به آب بدهند و ما اقدام نکنیم اینها وحدت رویه می شود و سنگ روی سنگ بند نمی شود.

وی با بیان اینکه قوا نباید در کار یکدیگر دخالت کنند تاکید کرد: اگر قوه ای در کار دیگری دخالت کند حاشیه درست می شود. ما باید با وحدت حول محور ولایت به رفع گرانی ها، معیشت مردم و حل معضل بیکاری جوانان بپردازیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تذکر به مجلس دهم گفت: اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری را اعمال کنید.

کامران در پایان خاطرنشان کرد: بنده در بررسی برنامه ششم توسعه اصرار بر اعمال دقیق سیاست های مقام معظم رهبری داشتم. رهبر معظم انقلاب فرمودند حمایت به شرطی که بر نظام سلطه و منافع ملی موثر باشد، قابل پذیرش است در غیر این صورت از نظر بنده شرایطی پیش می آید که خانمی به دیدار بهائیان می رود.
منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت