تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است


مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است.


سید علی قاسمی گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن و برخورداری از مواهب طبیعی ، مازندران سالانه مسافران زیادی را پذیرا است، لذا آموزش و پرورش با تجهیز بیش از 3 هزار و 114 کلاس خود را آماده پذیرش مسافران عزیز نوروزی به ویژه فرهنگیان نموده است.

وی اظهار داشت: در نوروز امسال ، 443 مدرسه در استان آماده میزبانی و اسکان روزانه بیش از 20 هزار فرهنگی کشور است .

فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 93 قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه 92 لغایت دوازدهم فروردین 93 می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند .

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: 435 همکار فرهنگی از سراسر کشور با ثبت نام و رزرو اینترنتی در 46 مدرسه در سطح استان از طریق www.eskan.medu.ir اقدام نمودند.

وی تصریح کرد: 1750 خانوار فرهنگی که از طریق رزرواسیون در 19 شهرستان مشخص شده ثبت نام نمودند در 500 کلاس گروه الف استان در ایام نوروز ساماندهی شدند.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران افزود: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 93 قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه 92 لغایت دوازدهم فروردین 93 می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند .

قاسمی افزود: 118 کلاس ویژه و 1047 کلاس با تجهیز یخچال ، تلویزیون و سایر تجهیزات در گروه الف قرار گرفته اند.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت