رجیستری ویندوز (پاک کردن اطلاعات تاریخچه فایل هایDownload شده)

Privacy < Security پاک کردن اطلاعات تاریخچه فایل های Download شده ( در تمام ویندوز ها ) Download Accelerator Plus یا(DAP)  ابزاری است که برای بازیابی فایل ها از سرورهای اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد . در واق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاک کردن اطلاعات تاریخچه فایل هایDownload شده ( در تمام ویندوز ها )

Download Accelerator Plus یا(DAP)  ابزاری است که برای بازیابی فایل ها از سرورهای اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع این ابزار تاریخچه ای از فایل ها و مسیر های بازدید شده توسط افراد را نگه می دارد . برای افزایش مسائل امنیتی می توانید این تاریخچه را حذف نمائید.
رجیستری را باز کرده و کلید  [HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/SpeedBit/Download Accelerator/FileList]را در آن پیدا کنید .  زیر کلیده های آن را پاک کنید تا لیست تاریخچه  حذف شود .
کلید  [HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/SpeedBit/Download Accelerator/FileList]را در رجیستری پیدا کنید .  زیر کلید "URLHistory" را برای پاک شدن لیست مسیر سایت های مراجعه شده Deleteکنید .
از رجیستری خارج شوید و برای اعمال تغییرات  سیستم را مجددا راه اندازی نمائید .

Registry Settings :

User Key: [HKEY_CURRENT_USER/Software/SpeedBit/Download Accelerator/HistoryCombo]
System Key:
 [HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/SpeedBit/Download Accelerator/FileList]
Value Name: URLHistory 
Data Type:REG_SZ (String Value)

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.
مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت