رجیستری ویندوز (افزودن منو برای گزینه هایMove to a Folder و یا Copy to a Folder)

Windows Explorer < Windows افزودن منو برای گزینه های Move to a Folder و یا Copy to a Folder (در تمام ویندوز ها) این ویژگی به شما کمک می کند تا به آسانی و با افزودن دو گزینه منو جدید به  Move to a Folder و یا Cop...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزودن منو برای گزینه هایMove to a Folder و یا Copy to a Folder(در تمام ویندوز ها)

این ویژگی به شما کمک می کند تا به آسانی و با افزودن دو گزینه منو جدید به  Move to a Folder و یا Copy to a Folder ، کپی و جابجایی فایل ها و پوشه ها را امکان پذیر سازید.
رجیستری را باز کنید. و کلید زیر را در آن بیابید .
برای فعال کردن گزینه Copy To Folder در منو ، یک زیر کلید با نام "Copy To"  ایجاد کرده و مقدار (Default) آن را برابر "{C2FBB630-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}" قرار دهید .
برای فعال کردن گزینه Move To Folder در منو ، یک زیر کلید با نام"Copy To"  ایجاد کرده و مقدار (Default) آن را برابر "C2FBB631-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}" قرار دهید. تغییرات باید فورا و بلافاصله در ویندوز اعمال شود .برای مشاهده تغییرات در یک پوشه راست کلیک نمائید .

Registry Settings :

System Key:  [HKEY_CLASSES_ROOT/AllFilesystemObjects/shellex/ContextMenuHandlers]
Value Name: (Default) 
Data Type:REG_SZ (String Value)

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت