زیییینگ! آخ قلب مامان گرفت!

لندن: پدریك خانواده 6 نفری در انگلیس با مشكل عجیبی مواجه شده است. او حتی جرئت بلند حرف زدن، استفاده از زنگ ساعت یا تلفن همراه خود را ندارد. داستان از این قرار است كه دو سال پیش همسر این مرد به دلیل بیماری قلبی نزد پزشك رفت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زیییینگ! آخ قلب مامان گرفت!


لندن: پدریك خانواده 6 نفری در انگلیس با مشكل عجیبی مواجه شده است. او حتی جرئت بلند حرف زدن، استفاده از زنگ ساعت یا تلفن همراه خود را ندارد.

داستان از این قرار است كه دو سال پیش همسر این مرد به دلیل بیماری قلبی نزد پزشك رفت و مشخص شد كه اگر ضربان قلب وی تند بزند، این پدیده مانع از رسیدن خون كافی به مغزش خواهد شد. در صورت وقوع چنین شرایطی فرد بیهوش خواهد شد و در بدترین شرایط از دنیا خواهد رفت. با توجه به این كه دارویی برای درمان این بیماری وجود ندارد پزشك معالج توصیه كرده كه صدای زنگ ساعت و تلفن به گوش این خانم نرسد چون صداهای هشدار دهنده باعث افزایش ناگهانی ضربان قلب او خواهد شد.

متأسفانه هم اكنون مشخص شده كه هر چهار فرزند خانواده نیز با مشكل مادر مواجه هستند. این موضوع پدر خانواده را درمانده كرده و او محبور شده زنگ ساعت و تلفن های موجود در خانه را قطع كند و حتی با صدای بلند صحبت نكند.

ترجمه: مریم پاک رو

 

سایر اخبار عجیب و غریب 

 

چرا پاسخ تلفن را می دهید؟ 

مطالب مرتبط مجموعه : چقلي
آخرین مطالب سایت