تبیان، دستیار زندگی
زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی زن جایگاه و ارزش واقعی خود را در جامعه پیدا کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنان به برکت جمهوری اسلامی جایگاه واقعی خود را پیدا کردند

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی زن جایگاه و ارزش واقعی خود را در جامعه پیدا کرده است.

title

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا نبی بخش داوودی روز چهارشنبه در سومین همایش گرامیداشت مقام و منزلت زن بلوچ در سرسرای اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرانشهر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زنان و دختران منطقه از کمترین امکانات محروم بودند و بر اساس حاکمیت تعصب غلط، برخی از خانواده ها از ورود دختران خود به مدارس جلوگیری می کردند.
وی افزود: امروز زنان و دختران بلوچ در عرصه های مختلف مدیریتی، آموزشی، ورزشی و اجتماعی حضوری موفق دارند.
وی گفت: بانوان ایرانی با حفظ حجاب و عفت خود از زنان کشورهای دیگر موفق تر هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار مستقر در شهرستان ایرانشهر نیز در این نشست با اشاره به جایگاه زن از دیدگاه اسلام و نقش آن در جامعه و تربیت فرزندان بیان کرد: زنان بلوچ امروز علاوه در موضوع اقتصاد مقاومتی در امر امنیت پایدار نیز نقش بسزایی دارند.
سردار حسین ظریفی به تبیین جایگاه زن در عرصه های سیاسی و اجتماعی پرداخت و افزود: زنان همان طوری که در امور خانواده عملکرد موفقی دارند در عرصه های اجتماعی نیز توام با فداکاری، تعهد و از خودگذشتگی عمل می کنند.
شهرستان ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .