کادوی احمدی نژاد به سوگند کوچولو

سوگند خانم. امیدوارم با ایمان و تلاش در تمام زندگی موفق و سربلند باشی. خدا یار و نگهدار شما باشد.احمدی نژاد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کادوي تولد احمدي نژاد به سوگند کوچولو

بخش سياسي- ديدار چهره به چهره مردم تهران با رييس جمهور حاشيه‌هاي جالب توجهي داشت.

ساعت حوالي ساعت 10 صبح بود که رييس جمهور وارد محل ملاقات مردمي در اردوگاه شهيد باهنر در شمال تهران شد.

اين بار نگاه‌هاي منتظر مردم مناطق يک، دو و سه شهر تهران حضور رييس جمهوري را انتظار مي کشيد که پرده ها و فاصله ها را از ميان خود و مردم برداشته است و اين الگوي زيبا را در بدنه دستگاه اجرايي تسري داده است.

• خبرنگاران به بيرون سالن هدايت مي شوند؛ اينجا حرف‌هايي هست و محرم آنان نماينده ملت. آنگونه متواضعانه به مردم لبخند مي زند که گويي مواضع قاطعانه او را در مقابل استکبار و قدرت‌هاي زورگو نشنيده‌اي و به ياد مي آوري الگوي زمامداري در حکومت اسلامي از زبان اوليا و اوصياي دين را.

• اينجا؛ بالا شهر تهران خبري از بالاشهري‌ها با ماشين هاي آنچناني و تيپ‌هاي خاص نيست. چهره هاي مردم دردمند و انقلابي را مي بيني که با شنيدن سنت حسنه ديدار چهره به چهره رييس جمهور و دولتمردان به بالا شهر آمدند. بالا شهري نيستند اما جايگاه آنها در آسمان هاست. گفته بودند مردم مناطق يک، دو و سه بيايند اما اينجا همه به شوق ديدار از ديگر مناطق تهران و حتي از اروميه، شيراز، اردبيل و ... آمدند.

'بسمه تعالي. سوگند خانم. اميدوارم با ايمان و تلاش در تمام زندگي موفق و سربلند باشي. خدا يار و نگهدار شما باشد.احمدي نژاد 6/8/89'

• 'سوگند' دختر بچه اروميه‌اي اينک کادوي ويژه تولدش در انتظارش است. آنجا که محمود احمدي نژاد رييس جمهور براي تولدش که نزديک است يک يادداشت فرستاده است. پدرش در حالي اين سوغات را به اروميه مي برد که اميد فراوان به حل مشکلش دارد.

'بسمه تعالي. سوگند خانم. اميدوارم با ايمان و تلاش در تمام زندگي موفق و سربلند باشي. خدا يار و نگهدار شما باشد.احمدي نژاد 6/8/89'

با رحيم آقا ايزدي هم صحبت مي شويم. او مي گويد: انگار در رويا هستم، با مردي ديدار کردم که در دنيا تاثيرگذار است و دنيا روي حرف او حساب مي کند و با من به عنوان يک شهروند عادي دست مي دهد و به مسايلم گوش فرا مي دهد.

او مي افزايد: احمدي نژاد را به عنوان رييس جمهوري مردمي مي شناسيم و از او حمايت مي کنيم.

آنچه او را از شمال غربي کشور به شمال پايتخت رهسپار کرد پلاکاردي بود که در سفر سوم دولت به استان آذربايجان غربي در دست داشت و در آن نوشته بود: 'فقط يک دقيقه ملاقات با شما - در دو دوره قبلي جوابي نگرفتم.' او گفت که اشاره‌اش به دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات است که دسترسي به مسوولان ارشد کشور دشوار بود.

• حجت الاسلام سيد عيسي مرتضوي جزو نخستين افرادي است که با رييس جمهور ديدار کرده است. او از توجه ويژه احمدي نژاد به مسايل فرهنگي قدرداني مي‌کند و مي‌گويد که نامه درخواست ملاقات حضوري خود با رييس جمهور را در جريان همايش شوراي مشاوران جوان به ايشان داده بوده است.

او مي گويد : دستورات احمدي نژاد حرف ندارد، همه مرتب و منظم و راهگشاست.

او اگرچه ساکن جنت آباد است اما دستور رييس جمهور را براي کمک به ساخت حوزه علميه خليل شهر بهشهر مازندران به عنوان سوغات براي مازني ها خواهد برد.

• دو خانم ميانسال از اتاق ملاقات خارج مي شوند. آنها از اين که رييس جمهور به دقت سخنان آنها را شنيده خوشحالند و مي گويند که رييس جمهور تلفني با مسوول مربوط به حل مشکل از اتاق ملاقات صحبت کرده و از همان جا گره از کارشان باز کرده است.

آنها مي گويند که اي کاش همه مديران مثل رييس جمهور کار و تلاش مي کردند و اگر اين گونه بود مشکلات مردم همگي حل مي شد.

• کمي آن سوتر جنب و جوش بيشتري برپاست. آنجا که وزرا و اعضاي کابينه حضور دارند و به لحاظ امنيتي مشکلي براي حضور کسي وجود ندارد. مسوولان از معاون رييس جمهور گرفته تا وزير و معاون و ... بي پروا در ميان مراجعه کنندگان حضور يافته‌اند. اين موضوع اين گمانه را تقويت مي کند که آنان نيز مثل رييس دولت خود را از جنس مردم مي‌دانند.

• اسامي وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي مختلف بر بالاي ورودي هر يک از اتاق هاي ملاقات نوشته شده است. مردم فرم هايشان را تحويل دادند، فرم‌هايي خاص که بر روي شرح مشکل، دستگاه متولي و دستور مقام اجرايي پيش بيني شده است.

 بازنشستگان صندوق بازنشستگي کشوري قبل از سال 79 که اخيرا موفق به دريافت پاداش پايان خدمت خود شدند پلاکاردي در محل ورود وزير رفاه و تامين اجتماعي نصب و از دولت به خاطر تحقق اين امر تشکر کردند

• در اين ميان حضور وزير کشور و معاونان مختلف وي جذابيت خاصي به اتاق وزارت کشور داده است. آن سوتر رويانيان، رييس ستاد مديريت حمل و نقل و مصرف سوخت نيز ديده مي شود. اينجا براي حل مشکلات مردم در ارتباط با شهرداري محلي پيش بيني شده است اما مسوولان حاضر همگي از استانداري و مجموعه دولت هستند که براي استيفاي حقوق مردم حاضر شده اند.

• آقاي کت شلواري از منطقه 17 خوشحال از غرفه وزارت کشور بيرون مي آيد. او که سه سال پيش براي خريد خودرو از شرکت مربوط به تاکسي‌هاي سبز 13 ميليون تومان پول پرداخت کرده است، براي حل مشکلش و عدم تحويل ماشين به وي در اين مدت زمان، خواستار رسيدگي به مشکل خود شده است.

• بازنشستگان صندوق بازنشستگي کشوري قبل از سال 79 که اخيرا موفق به دريافت پاداش پايان خدمت خود شدند پلاکاردي در محل ورود وزير رفاه و تامين اجتماعي نصب و از دولت به خاطر تحقق اين امر تشکر کردند.

• جلوه ها و صحنه هايي زيبا از ارتباط تنگاتنگ مردم و دولت که در چهار – پنج سال اخير مشابه آن را بارها در سفرهاي استاني و ديگر مناسبتها نظير هفته دولت ديده ايم در دريچه دوربين عکاسان نقش مي بندد.

در پس زمينه اين تصاوير، اين عبارات نقش مي بندد: پرشدن حلقه مفقوده ارتباط مردم و مسوولان، تحکيم پايه‌هاي نظام اسلامي، تقويت روح اميد و وحدت در جامعه و ...

و اين ماموريت در سراسر ايران اسلامي ادامه دارد.

منبع:جهان نيوز

تنظيم:سعيد آقازاده

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت