تبیان چشمه اصلی معارف زلال اسلامیست

معاون پارلماني رئيس جمهور با بيان اينكه تجربیات هفده دوره گذشته در برگزاری نمایشگاه قرآن امسال تاثیر بسیاری داشته و موجب رونق و نوآروی آن شده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

تبیان چشمه اصلی معارف زلال اسلامیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینكه تجربیات هفده دوره گذشته در برگزاری نمایشگاه قرآن امسال تاثیر بسیاری داشته و موجب رونق و نوآروی آن شده است.

به گزارش روابط عمومی، «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عنوان کرد: سایت تبیان نمونه کامل یک موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی بی بدیل می باشد که از زمان آغاز به کار، افق های روشنی برای آن تصور می شد اما تبیان پا را فرا تر گذاشته و پیشرفت وسیعی در عرصه فرهنگی کشور داشته و به عنوان یکی از سایت های فرهنگی معروف جهان اسلام که بیشترین  مراجعه کننده را دارد شناخته شده است.

میرتاج الدینی تصریح كرد: محتوای جذاب و کیفی برای گروه های سنی مختلف و موضوعات متنوع باعث شده تا مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند.

وی افزود: مهمترین نیاز جامعه ما نیاز فرهنگی است و از انقلاب اسلامی ایران نیز می توان به عنوان یک انقلاب فرهنگی یاد کرد. به همین منظور وظیفه اصلی اعضای تبیان، ترویج و اشاعه فرهنگ اصیل و زلال اسلامی می باشد تا همگان و با هر ملیتی از آن بهره مند شوند.

گفتنی است، به دلیل پایان ساعت کاری نمایشگاه قرآن، بازدید حجت الاسلام میرتاج الدینی غرفه تبیان نا تمام مانده و به زمان دیگری موکول گردید.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت