بابا لنگ دراز

فکر نمی کنم بعد از این دنیا بتوانم به بهشت بروم، چون اینجا آنقدر از نعمت برخوردارم که گمان می کنم عادلانه نیست که از نعمتهای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بابا لنگ دراز

کتاب بابا لنگ دراز از جين وبستر کتابي است براي کودکان و نوجوانان که در گروه محصولات بخش کودک و نوجوان فروشگاه اينترنتي تبيان عرضه مي گردد. خريد اين کتاب را به شما کاربران عزيز توصيه مي نماييم. در ذيل بخشي از اين کتاب آورده شده است.

 

بابا لنگ دراز عزيز!

فکر نمي کنم بعد از اين دنيا بتوانم به بهشت بروم، چون اينجا آنقدر از نعمت برخوردارم که گمان مي کنم عادلانه نيست که از نعمتهاي بهشت هم برخوردار شوم. گوش بدهيد ببيند چه اتفاقي افتاده:

جروشا ابوت در مسابقه ي ساليانه ي داستان نويسي که ماهنامه ي دانشکده برگزار مي کند، برنده جايزه ي بيست و پنج دلاري شده است. او هنوز دانشجوي سال دوم است. بيشتر شرکت کنندگان در مسابقه، دانشجويان سال آخر هستند. وقتي ک اسمم به عنوان برنده ديدم، باور نمي کردم. بالاخره بعد از اين همه ماجرا شايد در آينده نويسنده از آب در بيايم. اي کاش خانم ليپت اين اسم احمقانه را روي من نگذاشته بود.

همچنين براي بازي در نمايشهاي بهاري انتخاب شده ام. قرار است در نمايشنامه ي "هر طور دلت مي خواهد" نقش سليا دختر عموي روزاليند را بازي کنم.

و بالاخره: جوليا و سالي و من جمعه ي آينده براي خريد بهاره به نيويورک مي رويم.

شب را آنجا مي گذرانيم و روز بعد با آقا جروي به تئاتر مي رويم. او از ما دعوت کرده. جوليا به خانه ي خودشان مي رود و من و سالي شب در هتل مارتا واشنگتن مي خوابيم.

تا به حال موضوعي چنين هيجان انگيز شنيده بوديد؟ درعمرم نه به هتل رفته ام، نه به تئاتر؛ جز يک بار که کليساي کاتوليک جشني داشت و يتيمان را دعوت کرده بود. ولي آن نمايش يک نمايش واقعي نبود و به حساب نمي آيد!

فکر مي کنيد قرار است چه نمايشي ببينيم؟ هملت. فکرش را بکنيد! چهار هفته در کلاس آشنايي با شکسپير اين نمايشنامه را خوانده ايم و من آن را از بر هستم. از فکر همه ي اين قضايا هيجان زده ام و خوابم نمي برد.

خداحافظ باباجان، دنيا جاي سرگرم کننده و جالبي است، ارادتمند هميشگي شما جودي

جهت خريد کتاب بابا لنگ دراز کليک نماييد.

                                                                                                                                                 تنظيم براي تبيان: پايدار


جهت خريد کتب کودک  ونوجوان کليک نماييد.

جهت خريد کتب رمان و داستان  کليک نماييد.

جهت خريد اشتراک کتاب کليک نماييد.

جهت خريد کتب نفيس کليک نماييد.

جهت خريد قاب و تابلو کليک نماييد.

جهت خريد نرم افزارهاي چندرسانه اي کليک نماييد.

جهت خريد نرم افزارهاي تبيان کليک نماييد.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت