تبیان، دستیار زندگی
در طول سه ماهه دوم سالجاری میلادی 249/6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسید این در حالی است که میزان فروش گوشی در طول سه ماهه دوم سال 186/8 میلیون دستگاه برآورد شد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت داغ اندروید و آی او اس


در طول سه ماهه دوم سال جاری میلادی 249/6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسید این در حالی است که میزان فروش گوشی در طول سه ماهه دوم سال 186/8 میلیون دستگاه برآورد شد.....


 تعداد فروش گوشی تحت اندروید

بر اساس گزارش استراتژی آنالیستیکس، میزان رشد آندروید از سایر سیستم‌ عامل‌ها همچون بلک‌بری، iOS اپل و ویندوز فون مایکروسافت بیشتر بوده و جایگاه بالاتری را در بازار موبایل دنیا به خود اختصاص داده است. براساس این گزارش، در طول سه ماهه دوم سال جاری میلادی249/6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسید این در حالی است که میزان فروش گوشی در طول سه ماهه دوم سال 186/8 میلیون دستگاه برآورد شد که تقریبا هفت برابر بیشتر از 35/2 میلیون دستگاهی بود که توسط اپل به فروش رسید.

سهم بازار iOS اپل 11/9 درصد گزارش شد این در حالی است که سال گذشته سهم بازار اپل 13.4 درصد بود، بنابراین اپل بخشی از سهم‌اش را در طول یک سال گذشته در بازار موبایل دنیا از دست داده، اما همچنان در رده دوم جدول فروشندگان گوشی هوشمند دنیا قرار دارد.

تحلیل‌گران معتقدند که کاربران در سراسر دنیا در طول یک سال گذشته از آیفون به سوی گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر رو آورده‌اند و این موضوع را دلیل کاهش سهم اپل می‌دانند. فروش گوشی‌های هوشمند سالانه با 27 درصد رشد همراه شده و در طول سه ماهه دوم سال جاری295/2 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسیده، این در حالی است که سه ماهه ابتدایی سال این رقم 233 میلیون دستگاه برآورد شده بود. البته این میزان رشد، کمترین میزان در طول پنج سال گذشته بوده و بیشترین رشد در بازارهای آسیا و آفریقا و کمترین در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا گزارش شده است.


فروشگاه موبایل تبیان

فروشگاه تبلت تبیان