فیلم« محمد(ص) خاتم النبیین» عید فطر در آمریكا

یی «محمد خاتم النبیین» عید فطر در آمریكا به نمایش در می آید فیلم پویانمایی (انیمیشن) «محمد(ص)، خاتم النبیین» عید فطر در سراسر آمریكای شمالی به نمایش در می آید.این فیلم ۹۰ دقیقه ای وقایع سال های اول زندگی و تعلیما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 27 مهر ماه 1383

فیلم پویانمایی «محمد خاتم النبیین» عید فطر در آمریكا به نمایش در می آید

فیلم پویانمایی (انیمیشن) «محمد(ص)، خاتم النبیین» عید فطر در سراسر آمریكای شمالی به نمایش در می آید.این فیلم ۹۰ دقیقه ای وقایع سال های اول زندگی و تعلیمات «حضرت محمد(ص)» پیامبر اسلام را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، «فاین میدیا گروپ» شركت توزیع كننده این فیلم گفت كه نمایش انیمیشن «محمد، خاتم النبیین» به دلیل حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و گسترش روحیه ضد اسلامی به تأخیر افتاد.این فیلم پیش از حملات ۱۱ سپتامبر به اتمام رسید.

سرانجام این فیلم از ۱۴ نوامبر(۲۴ آبان ماه) مطابق با عید فطر در ۳۷ شهر آمریكا و كانادا برای نخستین بار در آمریكای شمالی در سینماها نمایش داده می شود.

گزارش خبرگزاری فرانسه حاكی است، «شورای روابط اسلامی آمریكایی» ، كه بزرگ ترین گروه خواستار آزادی های مدنی اسلامی است،  اعلام كرد كه این فیلم فرصت بسیار عالی برای پدران و مادران و فرزندان آن ها از هر مذهب است تا «بیشتر درباره شخصیت تاریخی» حضرت محمد(ص) و وقایعی كه جهان امروز را شكل داد، آگاهی یابند.«ربیع احمد» سخنگوی این شورا به خبرگزاری فرانسه گفت: این فیلم پاسخگوی نیازهای پس از جو 11/9  است تا افراد درباره تاریخ اسلام و پیام پیامبر(ص) آشنایی پیدا كنند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت