پیروانی سرمربی موقت پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جلساتی که شب گذشته و بامداد امروز داشتیم به این نتیجه رسیدیم که افشین پیروانی را برای شش بازی آینده به عنوان سرمربی موقت معرفی نماییم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی سرمربی موقت پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ به افشین قطبی فرصت دادیم كه تا 48 ساعت ‌آینده پاسخ آخرش را به ما بدهد.

به نقل از (ایسنا)، داریوش مصطفوی پس از جلسه هیات مدیره با بازیكنان این تیم گفت:‌ از دوشنبه تا به حال 8 جلسه با قطبی صحبت كرده‌ایم اما، نتوانستیم او را قانع كنیم. شب گذشته هم از ساعت 7 بعدازظهر تا 11 و هم‌چنین از یك بامداد تا 3 صبح جلسه‌ دیگری با او داشتیم ماحصل این جلسه این بود كه وی 48 ساعت فكر كند او تصمیم گرفته است از پرسپولیس برود و ما به نظر او به عنوان یك فرد احترام می‌گذاریم با این حال من به او گفتم كه 48 ساعت دیگر به او زنگ می‌زنیم تا پاسخ ‌آخر را از او بگیریم چون هدف هیات مدیره نگه داشتن افشین قطبی است.

وی افزود: در جلسه‌ای كه با بازیكنان تیم داشتیم از آنها خواستیم تا با روحیه‌ بالا نمایش خوبی در بازی با پیكان داشته باشند و امیدواریم كه بازیكنان بتوانند شرایط خوبی را ایجاد كنند. مصطفوی ادامه داد: ما از دوشنبه جلسات متعددی با قطبی داشته‌ایم او از مشكلات زیادی نام می‌برد كه بخشی از آ‌نها هم مالی و هم بخش دیگری هم مسائل داوری و برگزاری لیگ بود البته ما مشكلات مالی را قبول نداریم.

مصطفوی در پاسخ به این سوال كه آیا در قرارداد افشین قطبی آ‌مده بود كه او پس از استعفای ناگهانی از پرسپولیس برود؟ گفت: یكی از مفاد قرارداد این بود كه در صورتی كه قطبی استعفا داشت به مسوولان فرصتی 14 روزه بدهد و اگر در آن مدت 14 روز مشكلاتی كه به نظر سرمربی وجود داشت حل نشد، او می‌توانست استعفا بدهد و از ایران برود اما این كه به یك باره استعفا بدهد و از باشگاه جدا شود در قرارداد نبوده و او طور دیگری برخورد كرده است.

مصطفوی با تكذیب مذاكره باشگاه با "لوكابوناچیچ" گفت:‌ قصد اضافه كردن هیچ فرد دیگری را به كادر فنی نداریم و افشین پیروانی مسوولیت فنی تیم را عهده‌دار خواهد بود.

مصطفوی در پاسخ به این سوال كه آیا درست است كه قطبی بخش اعظم پول قراردادش را گرفته است گفت: ‌این درست است اما در شان وی نیست كه ما بگوییم كه او بخش زیادی از قراردادش را گرفته و از ایران رفته است.

 

پیروانی: من خادم پرسپولیس هستم

افشین پیروانی پس از انتخاب به عنوان سرمربی موقت پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال هستم كه در این سمت قرار گرفته‌ام.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم كه در این پست قرار گرفته‌ام، من خادم پرسپولیس هستم و بیشترین بازی‌ها را برای این تیم انجام داده‌ام و تمام مسوولیت‌ها هم بر عهده‌ من است در این میان  تلاش می‌كنم كه بهترین نتیجه‌ها را كسب كنند.

پیروانی اضافه کرد:‌خوشحالم كه اولین بازی ما با تیم صدرنشین و در خانه آنهاست،قول می‌دهم كه بهترین نتایج را بگیریم.

سرمربی موقت پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه چه قولی به هواداران می‌دهید؟ گفت: به هواداران قول می‌دهم كه سه جام قهرمانی را برای آنها كسب كنیم. این را به حتم گفتم و باید به آن هم عمل كنیم. تمام تلاش‌مان این است كه هر سه جام را برای هواداران كسب كنیم.

وی درباره‌ی همكاران خود در كادر فنی گفت: فعلا با كماسی و عابدزاده كارمان را انجام خواهیم داد اما پس از بازی با پیكان كسی دیگری را به كادر فنی اضافه می‌كنیم.

پیروانی از اظهار نظر درباره‌ استعفای افشین قطبی خودداری كرد و گفت: بهتر است گذشته را فراموش كنیم، قطبی فرد قابل احترامی بود اما دلیل رفتنش را باید از خودش بپرسید.

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت