تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم پرسپولیس درپی مشکلاتی که در این تیم وجود داشت، از سمتش استعفا کرد و بلافاصله راهی دبی شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشین قطبی استعفا كرد و رفت

افشین قطبی

سرمربی تیم پرسپولیس درپی مشکلاتی که در این تیم وجود داشت، از سمتش استعفا کرد و بلافاصله راهی دبی شد.

به نقل از مهر، افشین قطبی که پس از بازگشت مجددش به پرسپولیس در فصل هشتم رقابتهای لیگ برتر با مشکلات زیادی در این باشگاه مواجه بود، پس از نشستی که سه شنبه شب با مسئولان این باشگاه داشت از سمتش استعفا کرد. وی پس از ارائه این استعفا به مسئولان باشگاه راهی دبی شد و اعلام کرد دیگر به پرسپولیس باز نمی گردد.

خبر استعفای افشین قطبی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس هنوز از سوی مسئولان این باشگاه به طور رسمی تائید نشده است.

مصطفوی: اقدام قطبی قابل درک نیست

افشین قطبی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تائید خبر استعفای افشین قطبی گفت: علیرغم تلاش هیئت مدیره باشگاه، افشین قطبی ایران را ترک کرد اما تلاش می کنیم او را برگردانیم.

داریوش مصطفوی صبح امروز و پس از انتشار خبر استعفای افشین قطبی گفت: روز دوشنبه 27/8/87 استعفایی از افشین قطبی به دستم رسید که به سرعت با حضور افشین قطبی آنرا در جلسه هیئت مدیره مطرح کردم که برخلاف بحث و گفتگوهای فراوان، این موضوع مورد موافقت هیئت مدیره قرار نگرفت و به سرمربی تیم نیز ابلاغ شد، اما علیرغم پیگیری ها و جلسات متعدد، آقای قطبی شب گذشته بدون دریافت مجوز از باشگاه، ایران را ترک کرد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم افشین قطبی به ایران بازگشته و به ماموریتش در تیم فوتبال پرسپولیس ادامه دهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با انتقاد از رفتار افشین قطبی گفت: با توجه به اینکه باشگاه به کلیه تعهدات خود در قبال سرمربی تیم عمل نموده است، انتظار داشتیم آقای قطبی نیز بر اساس قرارداد عمل نماید که متاسفانه این اقدام غیر حرفه ای برای مسئولان باشگاه قابل درک نیست.

قطبی: عذاب‌آورترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم

افشین قطبی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:عذاب‌آورترین تصمیم زندگی ام را گرفتم اما بخاطر پرسپولیس باید استعفا می‌كردم.

افشین قطبی پیش از خروج از ایران، در گفتگو با فارس اظهار داشت: حرف‌های زیادی در دلم بود كه نمی‌توانستم بازگو كنم اما وقتی هواداران پرسپولیس را می‌دیدم كه با چه عشق و علاقه‌ای در محل تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا می‌كردند، دوست داشتم بیشتر به پرسپولیس خدمت كنم.

وی ادامه داد: ‌یكی از سخت‌ترین و عذاب‌آورترین تصمیم‌های زندگیم را گرفتم و همه هواداران و مردم بدانند كه این تصمیم من فقط بخاطر پرسپولیس بود و هیچ جنبه دیگری نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان كرد:‌ امیدوارم با رفتن من خیلی از مسائل با این باشگاه بزرگ حل شود و مسئولین بیشتر به فكر این تیم مردمی باشند. از صمیم قلب برای پرسپولیس و بازیكنانش و هیئت مدیره آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آنها در سه جام موفق باشند.

قطبی در پایان گفت: خواست هایی داشتم كه بازگو كردم؛ این موارد دلایلی بود در خصوص خداحافظی من از پرسپولیس.

هدایتی: قطبی می‌ماند و تیم را قهرمان می‌كند

افشین قطبی، هدایتی

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران درحالی روز سه‌شنبه بر كناره‌گیری نكردن "افشین قطبی" از پرسپولیس تاكید كرد سرمربی پرسپولیس همان روز متن استعفایش را به مسئولان باشگاه تحویل داده بود.

حسین هدایتی درباره مذاكره با برخی مربیان و همچنین احتمال جدایی افشین قطبی از این تیم به ایسنا گفت: ‌به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد، هیئت مدیره به شدت از افشین قطبی حمایت می‌كند و بحث‌هایی كه درباره مذاكره با لوكابوناچیچ یا مربیان دیگر مطرح می‌شود به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

وی اضافه کرد: قطبی سرمربی پرسپولیس خواهد ماند و ما تردید نداریم كه این مربی می‌تواند پرسپولیس را قهرمان كند.

هدایتی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در سه رویداد لیگ برتر، جام حذفی و جام قهرمانان آسیا نیز گفت: اطمینان داریم كه پرسپولیس روند خوبی را پیدا می‌كند و گام‌ به گام بهتر می‌شود. بی‌تردید یكی از اهداف ما موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی است اما آنچه كه به عنوان هدف اصلی پرسپولیس در این فصل ترسیم شده است قهرمانی در آسیاست.