به‌همين سادگي در يازده جشنواره‌ي جهاني

در ادامه‌ي حضورهاي بين‌المللي فيلم سينمايي «به همين سادگي» به كارگرداني رضا ميركريمي اين فيلم در مهر و آبان ماه در يازده جشنواره‌ي جهاني از هامبورگ،سوئد تا بلغارستان و لهستان به نمايش درمي‌آيد. اين فيلم در مهر ماه در جشنواره‌هاي فيلم«هامبورگ»، «ياري
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به‌همين سادگي در يازده جشنواره‌ي جهاني

در ادامه‌ي حضورهاي بين‌المللي،

«به‌همين سادگي» مهر و آبان ماه به يازده جشنواره‌ي جهاني دعوت شد

در ادامه‌ي حضورهاي بين‌المللي فيلم سينمايي «به همين سادگي» به كارگرداني رضا ميركريمي اين فيلم در مهر و آبان ماه در يازده جشنواره‌ي جهاني از هامبورگ،سوئد تا بلغارستان و لهستان به نمايش درمي‌آيد.

اين فيلم در مهر ماه در جشنواره‌هاي فيلم«هامبورگ»، «ياري» سوئد، «آنتاليا» و «شيكاگوي» آمريكا به نمايش درمي‌آيد.

و سپس در آبان ماه راهي جشنواره‌هاي «بوستون»، «واشنگتن دي‌سي» و «هوستون»، فستيوال «كليمانياي» بلغارستان،«استكهلم» سوئد و آسياپاسفيك خواهد شد.

همچنين در آذر ماه جشنواره‌ي «پلاس كمرايميج» لهستان، فيلم «به‌همين سادگي» را به نمايش مي‌گذارد.

در سال 2009 نيز اين فيلم نمايش‌هاي بين‌المللي خود را با حضور در فستيوال فيلم‌هاي ايراني ادينبورگ اسكاتلند كه در فوريه 2009 (بهمن ماه )برپا مي‌شود، آغاز خواهد كرد.

در ادامه‌ي حضورهاي بين‌المللي فيلم سينمايي «به همين سادگي» به كارگرداني رضا ميركريمي اين فيلم در مهر و آبان ماه در يازده جشنواره‌ي جهاني از هامبورگ،سوئد تا بلغارستان و لهستان به نمايش درمي‌آيد.

نقيبي مسوول پخش بين‌المللي فيلم «به همين سادگي» همچنين از مذاكراتي در مسكو، تركيه، كشورهاي حاشيه خليج‌فارس و حوزه بالكان و آمريكا براي نمايش اين فيلم در سينماها، شبكه‌هاي نمايش خانگي و تلويزيون خبر داد.

به گزارش ايسنا، «به همين سادگي» بعد از حضور موفقيت‌آميزش در جشنواره‌ي فيلم فجر و انتخاب بهترين فيلم، فيلم‌نامه و بازيگري اين جشنواره، طي چند ماه گذشته بهترين فيلم جشنواره‌ي مسكو شد و جايزه‌ي ويژه منتقدان اين جشنواره را گرفت و به تازگي هم هنگامه قاضياني بازيگر اين فيلم بهترين بازيگر جشنواره‌ي وارنا بلغارستان شد.

بنا بر اين گزارش، «به همين سادگي» در آن هنگامه قاضياني، مهران کاشاني، نيره فراهاني، هاله هماپور، نسترن همدم‌علي، محمدجواد جعفرپور و بهنوش صادقي به ايفاي نقش مي‌پردازند و در خلاصه داستان آن آمده است: فردا براي امير روز مهمي است. او در يک مسابقه بين‌المللي معماري شرکت کرده و بايد در رقابت با شرکت‌هاي خارجي موفق شود. همسر او طاهره به دنبال آن است که محيط آرامي در خانه برايش ايجاد کند،اما به خاطر سفر دخترشان و مجلس عروسي که در همسايگي آنها در جريان است طاهره با مشکلات زيادي روبرو مي‌شود.

منبع : ايسنا

مطالب مرتبط :

هنگامه قاضياني: خانه من، معبد من است                                                         

زني در آستانه فروپاشي                                                                                

توليد حرفه‌اي، نگاه روز به جامعه                                                                      

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار سال 1389
آخرین مطالب سایت