مصطفوی: پروین باید پیش من بیاید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ‌گاه به پروین سخنی از "علی‌آبادی" نگفته‌ام و متاسفم که بزرگان فوتبال ما چنین....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصطفوي: پروين بايد پيش من بيايد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: هيچگاه به علي پروين سخني از علي‌آبادي نگفته‌ام و متاسفم که بزرگان فوتبال ما چنين کارهايي مي کنند.

داريوش مصطفوي در گفتگو با ايسنا، درباره تقابلي که اين روزها با علي‌ پروين داشته است، اظهار كرد: در تمام مدتي كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس بودم، هيچ‌گاه پاي علي‌آبادي را پيش نكشيدم؛ بنابراين حتي جمله‌اي را هم از قول رييس سازمان تربيت بدني به علي پروين نگفته‌ام. شايد به پروين در پي عدم حضور پسرش در پرسپوليس، مخالفت هيات مديره را عنوان كرده باشم اما هيچ‌گاه براي اين كار از علي‌آبادي مايه نگذاشته‌ام.

وي افزود: روش من در طول ساليان گذشته اين بوده كه از اعتبار كسي استفاده نكنم و تنها به خودم متكي باشم؛ البته باور نمي‌كنم كه پروين چنين اظهاراتي را مطرح كرده باشد و اينكه من به او گفته‌ام "علي‌آبادي از اسم پروين مي‌ترسد!" به هر حال همه مي‌دانيم كه جايگاه رياست سازمان يك كشور بالاتر از آن بوده كه از يك چهره ورزشي بترسد. اين سازمان خود در تربيت استعدادها و ظهور اسطوره‌ها نقش اصلي را دارد، پس نبايد از پرورش يافته خود ترسي داشته باشد؟

مي‌گويند من سراغ پروين رفته‌ام اما مطمئن باشيد اگر آمدني باشد، اين پروين است كه پيش من مي‌آيد. بدون شك موفقيت پرسپوليس همه چيز را ثابت مي‌كند و اگر قرار بر صحبت از سوابق باشد، آن وقت مطالبي را مي گويم كه نه به نفع پروين است و نه فوتبال ايران

مديرعامل باشگاه تصريح کرد: شرمنده‌ام كه بزرگان فوتبال چنين كارهايي را مي‌كنند؛ مي‌گويند كه من سراغ پروين رفته‌ام اما مطمئن باشيد اگر آمدني باشد، اين پروين است كه پيش من مي‌آيد. بدون شك موفقيت پرسپوليس همه چيز را ثابت مي‌كند و اگر قرار بر صحبت از سوابق باشد، آن وقت مطالبي را مي گويم كه نه به نفع پروين است و نه فوتبال ايران.

وي تاكيد كرد: به كساني كه با من دشمني دارند، مي‌گويم كه هرچه مي‌خواهيد از من انتقاد كنيد اما با صحبتها و مطالبتان، پرسپوليس قهرماني دوره گذشته ليگ را به حاشيه نبريد. اگر امروز پاسخ اين مسايل را نمي‌دهم،‌ تنها به خاطر اين است كه نمي‌خواهم تيم بزرگ و مردمي پرسپوليس به حاشيه رفته و در مسابقات پيش‌رو ناكام باشد.

هرچه مي‌خواهيد از من انتقاد كنيد اما با صحبتها و مطالبتان، پرسپوليس قهرماني دوره گذشته ليگ را به حاشيه نبريد. اگر امروز پاسخ اين مسايل را نمي‌دهم،‌ تنها به خاطر اين است كه نمي‌خواهم تيم بزرگ و مردمي پرسپوليس به حاشيه رفته و در مسابقات پيش‌رو ناكام باشد.

مصطفوي ادامه داد: بخاطر مطالب و تيتر دروغي كه يک روزنامه ورزشي از علي‌آبادي عذرخواهي مي‌كنم و نكته را اينجا مي‌دانم كه چطور اين روزنامه ورزشي از دو ماه پيش مدام به تعريف، تمجيد و حمايت از مديرعامل باشگاه پرسپوليس مي‌كرد، پس از آنكه نتوانست بازيكن مورد نظرش را وارد تيم ما كند، بلافاصله تغيير موضع داده و در پي به حاشيه بردن پرسپوليس است. پشت مصاحبه و تيتر اين روزنامه، هزاران مطلب خوابيده است كه از اين بابت متاسفم.

وي همچنين درباره نامه انتقادآميز محمد مايلي‌كهن عليه افشين قطبي، تصريح كرد: همانطور كه گفتم دوست ندارم با جواب دادن به برخي انتقادات، باعث به حاشيه رفتن پرسپوليس شوم؛ لذا فكر مي‌كنم موفقيت‌هاي آتي ما، جواب تمام صحبتهايي كه اين روزها مطرح مي‌شود را خواهد داد.

مصطفوي در پايان درباره آخرين وضعيت ميثاق معمارزاده و جذب مهاجم برزيلي اظهار داشت: طبق توافقات انجام شده، قرار شد معمارزاده طي روزهاي آينده با هزينه باشگاه پرسپوليس براي انجام عمل جراحي، راهي آلمان شود. همچنين صحبت‌هاي اخير قطبي درباره جذب "دي‌كارمو"، كاملا درست و ما منتظريم تا هزينه گرفتن اين بازيكن برزيلي را از محل اعتبار اسپانسر پرسپوليس كه اين روزها نهايي شود، تامين كنيم.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت