روزي روزگاري عاشقي

به گفته حسن فتحي مرحله تحقيق و نگارش سريال « روزي، روزگاري، عاشقي» حداقل 6 ماه ديگر به طول مي‌انجامد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«روزی روزگاری عاشقی»

حسن فتحی در صدد ساخت سینمایی «پستچی سه بار در نمی‌زند»

«مدار صفر درجه» در تحلیل‌ شبكه‌ی «سی ان ان»

به گفته حسن فتحی مرحله تحقیق و نگارش سریال « روزی، روزگاری، عاشقی» حداقل 6 ماه دیگر به طول می‌انجامد.

این كارگردان و نویسنده در گفت و گو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت فیلمنامه سریال « روزی، روزگاری، عاشقی» خاطرنشان كرد: هم اینك در حال گردآوری منابع و فیش‌برداری هستم. مرحله‌یی كه برای نگارش تمامی سریال‌های تاریخی‌ام طی می‌كنم.

وی كه تا كنون سریال‌های تاریخی «شب دهم»،«پهلوانان نمی‌میرند»، «روشن‌تر از خاموشی» و «‌مدار صفر درجه» را كارگردانی كرده است، سریال «روزی، روزگاری عاشقی» را هم در زمره‌ی مجموعه‌های تاریخی خود قرار داد و افزود: این سریال دو دوره تاریخی مقارن، یعنی دوره حكومت شاه سلطان حسین صفوی در ایران و لوئی چهاردهم در فرانسه را به تصویر می‌كشد و قهرمان قصه درهر دو دوره حاضر خواهد شد.

حسن فتحی در پاسخ به این پرسش كه آیا « روزی روزگاری عاشقی» با مدار صفر درجه دارای وجوه تشابه است؟ گفت: به لحاظ صوری شاید این دو سریال شبیه هم باشند؛ اما به لحاظ موضوع كاملا متفاوت هستند.

وی كه پیش از این كارگردانی سینمایی « ازدواج به سبك ایرانی » را برعهده داشته است، همچنین از نگارش فیلمنامه‌یی سینمایی با عنوان «پستچی سه بار در نمی‌زند» خبر داد و افزود: قصد دارم امسال بازنویسی نهایی فیلمنامه‌ این سینمایی را به پایان برسانم.

حسن فتحی همچنین به ادامه بازتاب‌های جهانی سریال «مدار صفر درجه» اشاره كرد و گفت: به هنگام پخش مراسم اسكار و پس از معرفی نامزدهای دریافت این جایزه، شبكه «سی ان ان» به مدت یك ربع به معرفی سریال «مدار صفر درجه» و پخش تصاویری از این سریال پرداخته است.

 

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت