چگونه متني را در سايت، پيدا و جايگزين كنيم؟

در بخش 3 «كار با متن» ياد گرفتيد كه چگونه متني را در صفحه پيدا و جايگزين كنيد. خوشبختانه، FrontPage مي‌تواند كارهاي بزرگتري را نيز اداره كند و به درخواست شما مي‌تواند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 چگونه متني را در سايت، پيدا و جايگزين كنيم؟

در بخش 3 «كار با متن» ياد گرفتيد كه چگونه متني را در صفحه پيدا و جايگزين كنيد. خوشبختانه، FrontPage مي‌تواند كارهاي بزرگتري را نيز اداره كند و به درخواست شما مي‌تواند در كل سايت، بدنبال يك كلمه بگردد و آن را جايگزين كند.

 سايت مورد نظر را باز كنيد  

 

از منوي File ، گزينه Open Web را انتخاب كنيد. سايتي كه مي‌خواهيد باز كنيد را پيدا كنيد، آن را انتخاب كنيد و روي Open كليك كنيد.

   

 گزينه Replace را انتخاب كنيد  

 

از منوي Edit ، گزينه Replace را انتخاب كنيد (يا Ctrl + H را بفشاريد.). كادر محاوره‌اي Find and Replace باز مي‌شود.

   

 كلمه مورد جستجو را تايپ كنيد  

 

كلمه يا عبارتي كه مي‌خواهيد پيدا كنيد را در كادر Find With تايپ كنيد و متن جايگزين را در كادر Replace With تايپ كنيد.

 

 گزينه‌ها  

 

گزينه‌هاي مربوط به جستجو را تنظيم كنيد از جمله اينكه آيا مي‌خواهيد تمام صفحات را جستجو كنيد (All Pages ) يا فقط صفحه انتخاب شده را (Selected Page(s) ). اگر بخواهيد گزينه Replace، يك قسمت از كد HTML (مانند هايپرلينك يا آدرس email كه لزوماً به صورت متن در صفحه ظاهر نمي‌شوند) را پيدا كند، گزينه Find in HTML را انتخاب كنيد.

   

 جستجو را آغاز كنيد  

 

اگر گزينه Current Page را انتخاب كرده‌ايد، روي Find Next كليك كنيد تا جستجو آغاز شود. در غير اين صورت، روي دكمه Find in Web كليك كنيد.

   

 يكي از فايل‌هاي ليست را انتخاب كنيد  

 

بعد از اينكه جستجو به پايان رسيد، كادر محاوره‌اي Find and Replace ، ليستي از صفحاتي كه متن مورد نظر در آنها بكار رفته است را نشان مي‌دهد.

   

 جايگزين كردن  

 

مورد جستجو در صفحه‌، متمايز مي‌شود. براي جايگزين كردن اين نمونه از كلمه، روي Replace كليك كنيد و براي جايگزين كردن تمام نمونه‌هاي كلمه، روي Replace All كليك كنيد. كادر محاوره‌ايFinished Checking Pages باز مي‌شود. براي برگشتن به ليست صفحات، روي Back to List كليك كنيد.

 

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت