سومین نشست وبيناری بخش بین الملل نمایشگاه قرآن امشب برپا مي شود

بخش بين الملل بيست و ششمين نمايشگاه قرآن كريم، سومین نشست تخصصي خود را ساعت 21:30 امشب با موضوع "قرآن و تفسیر" به صورت وبینار و با حضور 2 پژوهشگر داخلی و يک پژوهشگر خارجی برپا مي كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری نمايشگاه قرآن كريم، سومین نشست از سلسله نشست های تخصصي بخش بين الملل بيست و ششمين نمايشگاه قرآن كريم با موضوع "قرآن و تفسیر" و با حضور پژوهشگران داخلي و خارجی به صورت ارتباط اينترنتي (وبينار) برگزار مي شود.
در اين نشست كه ساعت 21:30 امشب چهارشنبه 9 خرداد برگزار مي شود حکمت عبید الخفاجی به بيان مطالبي درباره "اصطلاح تفسیر و چشم انداز تطور آن؛ بررسی عوامل شکل گیری و دگرگونی" می پردازد و در ادامه محمدعلی مهدوی راد، عضو هيأت علمي دانشگاه تهران درباره "ضرورت تدوین اصول تفسیربا الهام از روایات اهل بیت (علیهم السلام)" و کاظم قاضی زاده، عضو هيأت علمي دانشگاه تربیت مدرس درباره "تحلیل نظریه قرآن بسندگی در تفسیر" با مخاطبین صحبت می کنند.
مجموعه نشست های تخصصي وبيناری بخش بين المللي بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم، با حضور یک پژوهشگر خارجی به صورت وبینار و 2 پژوهشگر داخلی به صورت حضوری با محوریت موضوعات قرآنی برگزار می شوند.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت