امیدها در استرالیا چه می کنند؟

وینكو بگوویچ 11 بازیكن خود را برای رویارویی با استرالیا انتخاب كرد . براین اساس در بازی روز چهارشنبه برابر استرالیا ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیدها در استرالیا چه می کنند؟

تیم فوتبال امید کشورمان دیروز دو جلسه تمرین را در شهر آدلاید استرالیا برگزار کرد

 بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان ساعت 10 صبح به وقت محلی (4 صبح به وقت ایران)دیروز در محوطه هتل ردگیز شهر آدلاید اولین تمرین خود را در این شهر برگزار کردند.

این تمرین که بیشتر به دویدن سبک و تمرینات کششی اختصاص داشت حدود 40 دقیقه به طول انجامید و پس از آن بازیکنان برای صرف ناهار به هتل بازگشتند.  پیش از آغاز تمرین عصر دیروز فیلم مسابقه برگشت برابر اردن آنالیز شد و کادرفنی تیم فوتبال امید نقاط ضعف و قوت بازیکنان را در آن دیدار بطور کامل تشریح کردند.

بازیکنان تیم فوتبال امید برای برگزاری تمرین بعد ازظهر ساعت 18:45 دقیقه به وقت محلی به زمین ماردن اسپورت که متعلق به باشگاه بلو ایگلز(عقابهای آبی) است و زیر نظر ایتالیایی های مقیم استرالیا اداره می شود رفتند تا اولین تمرین گروهی خود را در این شهر برگزار کنند.

بیش از120 تماشاگر ایرانی برای تشویق بازیکنان تیم فوتبال امید درمحل برگزاری تمرین این تیم حاضرشده بودند و با تشویق های فراوان خود به کادرفنی و بازیکنان این تیم روحیه دادند.

این تمرین ازساعت 19 به وقت محلی( 12به وقت ایران) و در هوای بسیار مطلوب شهر آدلاید با انجام حرکات کششی که 20 دقیقه طول کشید، آغاز شد و در مرحله دوم بازیکنان تمرینات تاکتیک را برگزار کردند.

در این تمرین مدافعان زیر نظر پنجعلی و مهاجمان زیر نظر سعدوای تاکتیک های مدنظر برای بازی با استرالیا را به مدت 40 دقیقه مرور کردند، ضمن اینکه استفاده از نقاط ضعف استرالیا و تغییر حالت سریع تیم از دفاع به حمله و بالعکس از نکات اصلی این تمرین بود.

مصدومیت دروازه بان تیم امید

دراین تمرین عضله پای محسن فروزان یکی از 3 دروازه بان حاضر در اردوی تیم امید دچار کشیدگی شد و این بازیکن مجبور شد پای خود را با یخ درمان کند. البته پزشکان تیم امید اعلام کردند مصدومیت این بازیکن جدی نیست و تا دیدار با استرالیا برطرف می شود.

در مرحله بعدی بازیکنان به مدت 25 دقیقه فوتبال درون تیمی را انجام دادند که این بازی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. در مرحله پایانی تمرین هم بازیکنان به مدت 5 دقیقه بدنهای خود را سرد کردند و پس از آن با اتوبوس به محل هتل بازگشتند.

طبق برنامه ریزی کادر فنی صبح امروز بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان به استخر و سونا می روند و ساعت 19 هم دومین جلسه تمرین خود را در باشگاه بلو ایگلز برگزار خواهند کرد.

ترکیب تیم امید

روز سه شنبه هم آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان در زمین اصلی ورزشگاه آدلاید محل مسابقه با تیم فوتبال امید استرالیا برگزار می شود.

وینكو بگوویچ سرمربی تیم امید ایران با توجه به دیدار دوستانه مقابل سیدنی یونایتد ، 11 بازیكن خود را برای رویارویی با استرالیا انتخاب كرد .

براین اساس در بازی روز چهارشنبه برابر استرالیا سوشا مكانی، علی حمودی، ابراهیم كریمی، علی نظیف‌كار، میلاد میرترابی، محمد اسماعیل نظری، عادل كلاه‌كج، مهرداد پولادی، امیدرضا روانخواه، وحید امرایی و حسین  کعبی 11  بازیكن تیم ملی ایران را تشكیل می دهند.

توپ نایک مشکل جدید امیدها

ملی پوشان جوان از وقتی به استرلیا رفتند با مشکل خاصی روبرو شده اند ؛ امیدها پس از سه چهار روز تمرین هنوز نتوانسته اند به توپ های نایکی جدید که سریع تر از توپ های قبلی حرکت می کند ، عادت کنند!

بی پولی وناراحتی بازیکنان

جسته وگریخته بازیکنان تیم امید نزد مربیان تیم امید از این که هیچ یک از مسئولان پولی بابت حضور شان دراسترالیا به آنها پرداخت نکرده اند گله می کنند آنها امیدوارند تا قبل از بازی یکی از مسئوولان فدراسیون با پول به آدلاید بیاید

واین همان تیمی است که کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی همه دست اندرکاران را مکلف به حمایتش کرده اند واز تمام علاقه مندان نیز خواسته اند انرژی مثبت خود را از راه دعا به این بچه ها تزریق کنند.

رسانه ها هم درتمرکز این تیم هر کار لازمی را انجام داده اند اما فدراسیون ...

 

مطالب مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت